lørdag 20. mars 2010

SE HVA JEG HAR SHOPPET

Skal ikke legge skjul på at jeg synest det er ekstra morro å  gå på VINDUSshopping,og det fine er jo at det er HELT gratis!Og når det gjelder INTERIØR butikker da er jeg bare frelst..Og da hender det jo at det er noe som bare MÅ bli med hjem.Som her om dagen var jeg inne på det lokale handlesentret og var da innom denne butikken Downstairs  Og med 25% avslag ,så sier det seg selv!
Har puslet litt rundt her idag og fått stæsjet på plass,masse fint og det meste kommer ifra Lisbeth Dahl.Og det meste som kommer derifra er jo så flott.
Disse PåskeHarene var jo så søte og i en skjønn farge.Da jeg ikke er så veldig begeistret for det GULE,så er det jo fint at det er kommet PÅSKEpynt i andre mere dekorative farger.
Dette Sølvspeilet og eske i samme stil  kommer ifra Lisbeth Dahl.
KNOTTER i hvitt m/sølv,skal alltids få bruk for disse.
Skjønn ENGEL i hvitt..
TIL DERE SOM ER INNOM ØNSKER JEG EN FORTSATT SKJØNN LØRDAGSKVELD!

7 kommentarer:

Myhome sa...

Hei Sissel!!
For noen herlige påskeharer du har kjøpt!! Skjønne farger:))

Teppet til salongen er egentlig to løperer i ull fra day home..som ligger der foreløbig, mens jeg venter på et større teppe...

Ha en fortsatt fin helg!
Klem Anita

Bjørkely sa...

hei hei!
Det speilet var nydelig! :)

Synnøve sa...

Hei
Så mye fint du har shoppet.
Likte speilet kjempegodt.
Ha en fin søndag

Havfruen sa...

Først: Grattis med ekstern blitz, for en forskjell:)) GØY:)
Foretrekker helst shopping hvor det er med noe hjem jeg da, hehe...du kjøpte deg flotte ting og jeg er skjønt enig, Lisbeth Dahl er FLOTT:))
Nå har Gubben reist hjem og Major`n og jeg er på hytta. Skal på tur snart, så blir det fyr i peisen. Været er skiftende, sol og hagl om hverandre.
Fortsatt flott søndag, klemmer fra meg:)

GroLinda sa...

De var søte! Jeg er heller ikke noe glad i den gule fargen. Å så flotte de andre tingene du hadde kjøpt også var. Jeg er veldig glad i engler i alle varianter ;o)
Ha en flott søndagskveld min venn.
Klem fra Gro :o)

alexxis sa...

så fin ting du har shoppet:))

Brennagjengen sa...

Kjempe søte påskeharer :) Og så fine farger i stedet for det tradisjonelle gule! Nå blir det påske i heimen ;)

Klem Ida