søndag 21. mars 2010

DEN INDUSTRIELLE TRENDEN


Med den interessen for INTERIØR som jeg har,så blir det jo til at man får med seg ganske så mye gjennom div.Interiørmagasiner og Tv programmer.Og ikke minst gjennom mange av de flotte Interiørbloggene som er å finne her inne.Blir til at man vil holde seg OPPDATERT og få med seg det som skjer på den fronten!
Og her er en Liten oppsummering av hva som venter.For nå kan den INDUSTRIELLE looken innta hjemmene hos de som ønsker det.Og det er jo en Råere og mere Ubehandlet Stil ,der Stål og metall står i fokus.
Men fremdeles skal det være MYE lyst og HVITT iår.Spesielt VEGGER,GULV og også MØBLER!
Pynt gjerne med SKILTER i alle slags former og farger.,Nostalgiske EMALJESKILT og bruk også BOKSTAVER til å stæsje med,har jo vært in en tid,men gjelder altså fremdeles.
Det morsomme er jo at SVART ser ut til å komme for fullt NESTE år,og til den som ønsker å være i forkant ,så er det jo bare å kaste seg på
Det viktige er vel til syvende å sist at man følger sin EGEN stil.Men gjerne bytter ut MINDRE ting når man vil ha FORANDRING.Som SOFAPUTER,LYSESTAKER og andre PYNTEGJENSTANDER.
Måtte jo bare ha denne røffe hyllen,men først ble den spraylakkert hvit før den fikk plass på kjøkkenet mitt.

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Ja, stilene endres hele tiden og det er viktig å finne sin egen stil. Hvis ikke blir det kostbart i lengden:)) Ser også at endel trevirke er på vei tilbake..
Skapet ditt ble helt klart penere hvitt:)
Jeg har en svartbeiset bursvegg i nystua her på hytta, opprinnelig yttervegg på Buret. Den skulle jeg gjort noe med..fått den mere rustikk. Men dån for en jobb da..
Ha en flott kveld videre, klem fra meg:)

Fru Fjeldhammer sa...

så kul den hylla var da!!
klem

Anonym sa...

digger at sort og den industrielle stilen er på tur inn:)
dette er jo samme hylle/kommode som jeg fikk i bursdagsgave ser jeg.men jeg har valgt å beholde fagen på treet som den var,for jeg elsker jo å blande gammelt og nytt.treet ser gammelt ut mens hyllene er mer den industrielle ut.kjempe fin som hvit også:)

Myhome sa...

Knallstilig hylle med industrilook:))
Liker også veldig godt å blande inn litt rå og industirelle materialer i interiøret, for det er med på å røffe opp det ellers myke interiøret:)
Ha en fin ukestart!!
Klem Anita

Pink Moon sa...

Drømmen vår var å kjøpe eit småbruk,men her vi bor er det ikkje så lett.Dei få som er til salgs er enten svindyre eller ligg heilt avsides på ei øy.Vi bydde på et.I dårlig stand.Gjekk for 2,4 mill:O
Så da vart det enebolig med stor tomt.Veldig glad for det no da:D
Kjempekul hylle!tenkte eg skulle bestille nåkkre skilt fra der du bestillte.Mykje stilig:o)

Tone sa...

Knallstilig hylle! Hvor du har kjøpt den? :)

Synnøve sa...

Den hyllen du har på kjøkkenet. Den har jeg hatt lyst på i flere mnd,synes den er så fin.
Stilene endres,men jeg vil ha det som jeg selv liker ikke hva som er inn.
Ha en fin dag

alexxis sa...

den ble jo kjempe fin da:))