torsdag 11. mars 2010

SE MITT CHIC SKAP

For dere som tror at det er kun det Sorte og Hvite her i heimen hos meg tar fullstendig feil.Jeg liker som sagt å Mikse og matche Stiler ,og dette Skapet er jo et eksempel på det!Dette fikk jeg i bursdagspresang i høst,og synest det er et spesielt skap.Det meste av tingene som har fått plass inne i dette,er for meg verdt å ta vare på da det er Arvegods ifra heimen min.Litt koselig den lille UGLA med lys i og den vil jeg tro er ganske så gammel.Likeså de MOCCA koppene i forskjellige farver og det gamle fløteSettet .Skålen på sølvstett !De sort/hvite hjerte bildene er av mine besteforeldre,men uheldigvis litt slitt.Alt dette er Saker og Ting som jeg forbinder med mitt Gode Barndommshjem.
Ha en fortsatt Fin Torsdagskveld alle Bloggvenner!

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Oi...lekkert skap Sissel:) Kjekt å blande litt stil.
Gjør det jeg også men har hatt vondt for å male enkelte møbler. HAr gjort det på hytta men her hjemme har jeg beholdt endel i lys eik.
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

Veronica på Vimsadekor.se sa...

Vilket superfint skåp! :)

Lykkehjemmet sa...

Flott skap det der ja. Det er flott å hating man liker, da blir stilen mer personlig.
Kos deg videre:)
Klem Mona

MissMette sa...

Hei Sissel
Nydelig skap, elsker slike skap :) Ønsker deg en fin kveld videre. Klem fra Mette

Synnøve sa...

Hei Sissel
Tusen takk for hyggelig hilsen på dagen min, og hyggelige kommentarer som du legger igjen til meg.

Skapet ditt er flott,med mye fine ting i.
Mokkakopper er fine. Husker mamma hadde mokkakopper når jeg var lita.
Fine bilder av besteforeldrene dine.
Jeg skjønner ikke hvorfor bildet av spisestuen din ikke er med på nib. For meg ser det ut som at det er de populæreste bloggene som har fått bilde av spisestuen sin. Sånt er urettferdig,synes jeg. Kjenner jeg blir litt iriteret over det.

I dag skal jeg og jenta mi til tr.heim på shopping.

Ha en fin dag
Klem Synnøve

GroLinda sa...

Så stilig skap ;o)
Det ligger en Award til deg inne hos meg ;o)
Ha en flott helg min venn.
Klem fra Gro :o)

Besta sa...

Flott skap og fine ting, spesielt serviset:)
Ha en fin helg.
klem fra marilyn

Black Feathers sa...

Tøft det skapet ditt og flott med både den søte uglen og de vakre koppene. Håper at du har det bra og ha en flott helg ;)