torsdag 29. april 2010

MIN OPPUSSING-PÅ SVENSK BLOGG.FRÅN ET MØRKT TIL ETT LJUST HEM


For en tid tilbake ble jeg forespurd av den svenske Bloggeren Sandra ,med den flotte bloggen INSPIRERA MERA   om å sende bilder av  FØR/ETTER oppussinger i hjemmet mitt.Har vært en av mine Favorittblogger i lang tid denne bloggen ,så til dere som ikke har vært der så anbefaler jeg å gjøre et besøk Koselig at man kan Blogges over grensene også da....Hun har nå en tid vist i fra flere hjem,der det har vært masse bilder av åssen det var Før og Etter oppussing.Og sånt blir jeg nok aldri mettet av å se på,det gjir jo så mye Inspirasjon!Og denne gang så var det altså min tur å få bli presentert på bloggen hennes,og det er jo ikke hvilken som helst blogg hun har heller da.For hun var nemelig en av de BLOGGERNE som ble Nominert til STORA BLOGGPRISEN I 2009 i Sverige.Så føler meg jo beæret over å få lov å BIDRA med dette på bloggen hennes Og håper da også at det er noen som kan få litt Inspirasjon av mine bidrag.Har dere lyst til å ta en titt så er det bare å klikke på denne http://inspireramera.se/2010/april/renovering-hos-sissel.html  Så tusen takk til deg Sandra,dette var morro!

7 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Gratulerer Sissel :))
Så moro..
Må inn å kikke ;)

Klem,Kari

Havfruen sa...

Grattis, velfortjent dette da Sissel:)

HAr gått glipp av noen innlegg her på grunn av bloggtørke...
Herlig taste of pink og for en flott kiste, den ble knallfin:)

Har utnyttet regnværet til det positive, nemlig gjødsling:)
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

Besta sa...

Så koselig da, alltid hyggelig å bli satt pris på. Det ble jo virkelig fint også.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Synnøve sa...

Gratulerer Sissel.
Skjønner godt at hun liker bloggen din.
Skal inn og se nå:))
Klem

Huset i skogen sa...

Så morsomt! Skal inn og kikke, synes det er gøy med slike før og etter innlegg.

Lenge siden jeg har vært innom nå, har hatt mer enn nok å henge fingrene i hjemme. Mye flotte bilder og flotte ting du har ordnet siden sist.

Ha en flott helg:)

alexxis sa...

så gøy da:)
gud for en forskjell på de bildene ass,der ser man hvirkelig forandringen ja..nydelig ble det:)

Anonym sa...

Gratulerer♥
Såå kjekt♥
Har noko til deg på bloggen min,håper du tar den♥
Ha en fin Søndag:)
Klem Nina