onsdag 4. januar 2012

Bli med på årets første Give Away














Smeller igang det nye bloggåret med en fantastisk flott Give Away.

 Bli med og vinn et flott husnummerskilt.

Skiltet kommer ifra det Danske firmaet RAMSIGN som har spesialisert seg på å lage emaljeskilt.

Vinneren kan velge mellom fem forskjellige ulike design,farger og størrelser.

HER kan du se hvilke  du kan velge mellom

Hvert skilt er laget for hand og er dermed helt unik
Om du ikke har hus, så kan jo disse fint brukes i interiøret der du måtte ønske det


Bli  med da vel ....

 Kommentar under dette innlegget gir - 1 lodd

Kommentar + link på din blogg evnt. FB - 2 lodd

Kommentar + link + bli følger (er allerede følger) - 3 lodd

 Husk - skriv hvor mange LODD du tar

 De uten blogg kan selvsagt også være med, husk da mailadr.

Ved å linke, bruk første bildet i dette innlegget.
Bildene er hentet ifra Ramsign sin nettside.

Trekning 20 januar.

              Lykke til

28 kommentarer:

Sigyn sa...

Jeg vil gjerne være med!! Kommenterer og følger :)

Synnøve sa...

Jeg blir selvfølgelig med:-)
Jeg er selvfølgelig følger av bloggen din:-) Så da blir det 1lodd på meg:-)

Klem

Unknown sa...

Jeg blir gjerne med på din Give Away :-)
2 lodd på meg, ett for kommentar og ett som følger.
Godt Nytt år til deg :-)
Klem
Brit Eva

MindeCaroline sa...

2 lodd til meg (følger og kommentar).
LIKER bloggen din!!

Anonym sa...

Godt nyttår:)Flotte skilt og jeg blir mer enn gjerne med på trekning:)

Dronninghuset sa...

OJ OJ, ET SÅNT SKILT MANGLER VI. BURDE BSOLUTT HATT NR.SKILT PÅ HUSVEGGEN, SÅ NÅ HÅPER JEG DET ER MIN TUR Å VINNE.
1 LODD!
KLEM TOVE

RandiSS sa...

Ååå, disse skiltene er bare så lekre, har ønsket meg det leeenge. Krysser fingre og tær og tar 2 lodd.

Mvh Randi
randissaethre@hotmail.com

Unknown sa...

Tar ett lykkelodd jeg ;o))))
Klemmer Elisabeth ;o)))

I Det Lille Grå Huset sa...

Jeg er med med 3 lodd..kommentar, allerede følger av bloggen din og linker i min blogg!
Klem Line

alexxis sa...

jeg er med lett:) tar 2 lodd:)

Helene Kalleberg sa...

2 lodd til meg, Kommentar og fast følger! RÅflott blogg, du er en sann inspirasjon!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Her er kommentaren, følger er jeg allerede og så linker jeg på min blogg :)
3 lodd blir det på meg !!
Så er det bare å krysse fingrene :)

Klem Heidi

VeroNot sa...

Alle gode ting er 3!! :-)
Følger, blogger og kommenterer!
Les gjerne blogg-innlegget mitt og om det er noe som er feil må du bare si fra!
Gleder meg til å følge deg videre i 2012. Godt Nytt År! Mvh, Veronika

Unknown sa...

Blir med, er følger og har link til din blogg. 3 lodd :)Klem

Anonym sa...

Heisann! Jeg deltar ikke på denne konkurransen men vil heller gi deg skryt! For en fantastisk blogg, og for et talent! utrolig inspirerende og imponerende arbeid du gjør. Stå på videre i det nye året:) hilsen fra ny leser som kommer til og følge deg videre!

Anonym sa...

Heisann! Jeg deltar ikke på denne konkurransen men vil heller gi deg skryt! For en fantastisk blogg, og for et talent! utrolig inspirerende og imponerende arbeid du gjør. Stå på videre i det nye året:) hilsen fra ny leser som kommer til og følge deg videre!

Anonym sa...

Hei.
Jeg er med, 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Tovepia sa...

Jeg kommenterer og følger....og det blir kanskje 1 lodd?
Nydelig skilt dette!

Linda sa...

Godt nytt år til deg :)
3 lodd på meg, fin premie :)

Mvh Linda
(linda_lyngstad@hotmail.com)

Henriette sa...

Flott Give away!!
jeg tar 3 lodd:)

Laila sa...

De skiltene er så fine! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
Laila
lai-ola@online.no

Anonym sa...

Hei. Jeg vil gjerne bli med:D er blitt fast følger :D Elsker stilen din! Den er bare rå lekker!
3 lodd på meg, følger, link og kommentar:D

Janne sa...

Hei Sissel!
Jeg blir med å trekker 3 lodd:)
Ønsker deg en fin uke!
Klem fra Janne

Anonym sa...

HURRA !!! Der greidde jeg å komme inn :-)

Hilsen ho som fikk svar i dag på mail jeg sendte deg <3<3<3

Skal bruke stearinteknikken en vakker dag !!!

Får vel 3 lodd jeg da - siden jeg faktisk greidde å kommentere her *hehe*

Har delt på Facebook og følger :-)

Velger skilt hvis og når jeg vinner, tenkte jeg <3<3<3

Ser frem til å lage egen blogg etterhvert B-)

Edny sine puslerier sa...

Stilige skilt, og 23 som er på det første, er lykketallet mitt.
3 lodd, -link til blogg. kommentar og følger;)

ide-puffen sa...

Åh som jeg ønsker meg et sånt skilt. Det er et must på vårt gamle hus.
Jeg tar gjerne 3 lodd.
Klem
Randi

♥ Monica ♥ sa...

Jeg er med og jeg tar tre lodd :) Gleder meg til å følge deg inn i et nytt og kreativt år. Klem, Monica

Line Maria sa...

Kreativ og inspirerende Blogg:)
Keep up the good work!
(3 lodd)