tirsdag 11. mai 2010

LIFTGARDINER MED TEKST

Må innrømme at jeg falt for disse med det samme jeg fant de og ble utrolig godt fornøyd ,nå som de er kommet opp.Ja,for ikke alltid at man ser åssen gardinene passer inn sammens med resten av interiøret Før de er kommet på plass!En kombinert Knyte og LiftGardin  og med den Dekorative Sorte Teksten og den Rene HVITE fargen,så passet de helt utmerket inn på spisestuen! Hærlig å kunne fornye en gang iblant med nye Gardiner......
Men snart er det Tv titting her,må ha med meg de Frustrerte ..ikveld også..!

9 kommentarer:

Precious Home sa...

Det ble utrolig koselig! Utrolig hva litt farge, pynt eller nye gardiner kan gjøre:O)

Ha en fin kveld!

Siv Anita sa...

Så utrolig stilig!!!

GroLinda sa...

Skikkelig stilig med de liftgardinene altså!! Du har det sååå fint ;o) Tusen takk for koselig hilsen hos meg :o) Setter stor pris på det.
Ønsker deg en flott onsdag.
Klem fra Gro :o)

Havfruen sa...

Knall:) De likte jeg godt:)
Gardiner er som et møbel..
Ha en flott onsdag, fare for sol her...
Klem:)

Anonym sa...

råstilie lift gardiner passet ji kjæmpe fint inn i stua di!!ha ein fin kveld.hilsen ann lisbeth

alexxis sa...

oy dem var sykt fine da og passet kjempe godt inn i stua:)me like!

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de? :)

sirik sa...

Så fine!! Hvor har du kjøpt de?? Har undersøkt mange steder, men ikke funnet noe lignende..

Therese Strand sa...

Hei! Hvor har du kjøpt gardinene? Var super lekkre:)