onsdag 16. juni 2010

NY VRI OG BRUK AV GAMMEL VINDUSRAMME

Ny vri på gammel vindusramme.....

Er fortsatt like begeistret for å pusse opp og ta ibruk GAMLE Vindusrammer.Og  mulighetene for å få noe brukbart ut av disse rammene er mange, og få brukt de igjen.Bare å bruke kreativiteten og sette ideene ut i "live"..
Som her har jeg valgt å bruke SORT blank maling ,Etter som jeg har den helt store sansen for alt det SORTE, men her kan man fremdeles se det gamle slitte treverket.og har beholdt både den gamle vrideren og de rustne hengslene som de var.
Og med ny VRI, så  har  rammen blitt  Plassert inne i VindusKarmen her på kjøkkenet.Det ble faktisk ganske så dekorativt og annerledes måte å bruke VINDUSRAMMEN på!
Det regner og regner her ,fortsatt....Surt og kaldt..sukk...

8 kommentarer:

Precious Home sa...

Elsker disse rammene jeg også og har vært på jakt lenge...for noen uker siden fant jeg ett på finn.no og hentet det...og nå har jeg akkurat kommet hjem for å ha hentet ett til! Lykke!

Ha en fin Kveld!

Besta sa...

Det var ikke dumt, alltid greit med noen nye tips.
Ha en fin kveld.

klem fra marilyn

Lykkehjemmet sa...

flott ble det!! Kjempe kult faktisk!!
Likte godt at den ble så blank og fin!!
Klem Mona

MissMette sa...

Hei Sissel
Flotte bilder du viser fra terrassen… ja, hvor blir sommeren av? – syns det begynner å bli på tide at vi får litt sol og varme snart!!! Har hatt flott vær her hos meg, men når nordavinden slår mot en – ja da er det like før en får neglesprett! Huff…. Håper det snart snur seg :o) Liker så godt Petunia putene dine, flott med tekst… Veldig dekorativt og flott ide med vindusrammen også… Ønsker deg en fortsatt fin kveld, klem fra Mette

Anonym sa...

flott flott flotters,ikke dumt nei,litt ainna ein d vanlie!!ann lisbeth.

Havfruen sa...

Her har jeg gått glipp av masse flotte innlegg:) Vinduet ble knall og anderledes.
Sommeren er over...tror høsten er kommet, hehe:) Fysj for en sommer:) Tror ALDRI vi blir ferdig å male..
Ha flotte dager, husk ullklær, klem fra meg:)

alexxis sa...

kjempe smart det der da og stilig:))

Leyla sa...

Stilig :) Elsker interiør <3