søndag 1. august 2010

DEN SOM VENTER...FÅR SE !

Ja,HVA som skal skje HER er vel ikke så vanskelig å gjette...?
HEISANN ! Ja hva som er iferd med å skje da dette bildet her ble tatt ,er vel ikke så vanskelig å skjønne...Utrolig hva som kommer frem bare man får "ånden" over seg..For dette prosjektet har ventet i så lang tid nå,at det var på tide å få prøvd det ut.For dette gulvet skal MALES hvitt,selvsagt!Men gulvmalingen var jo så utrolig dyr i innkjøp at man kunne nok likså godt ha lagt et NYTT Gulv,til samme pris.Da dette er bare et nokså lite ROM,MELLOMGANG...Men så var det dette da,at her ville jeg at resultatet skal bli HVITT!
Men det er ikke slutt med dette for her har jeg flere ideer og planer om hvordan SLUTT resultatet skal bli...For som jeg fortalte i forrige innlegg ,så var jeg jo så heldig å VINNE i en Konkurranse inne hos RokaDesign
Og da må man bruke Den stickersen man VINNER,og sende Bildet til RokaDesign,så den kan bli brukt som REKLAME på NettButikken deres.
Og det var en kjempeflott Stickers,med teksten HOME IS WHERE THE HEART IS
.Denne kom i posten igår,sammens med to stk. stickers og bilder ,som var lagt med i pakken.Sånt setter man jo pris på ..Og nå har jeg planer om å bruke denne Stickers i GANGEN hvor Gulvet  blir malt...Men akurat HVOR den skal plasseres ,ja det kan dere bare gjette på.....For her skal jeg prøve ut stickers i en annen sammenheng,enn hva iallefall jeg har brukt den til TidLigere!
ØNSKER DERE EN FORTSATT KOZ SØNDAG!

10 kommentarer:

Havfruen sa...

Dette er jeg spent på!! Har selv lyst til å male gulv på et rom,så dette må jeg følge med på:)
Vært på tur i bøtteregn...håper august blir bedre enn dette:)
Klem til deg:)

My home is my Castle sa...

Så spennende ;)
Gleder meg til å se..

Klem,Kari

Violetta sa...

Så spennende da! Har aldri selv drømt om hvite gulv, men det finnes mye mellom svart og hvitt ;-) Er gulvmaling så innmari dyrt altså, det visste jeg ikke. Ca literpris?
Gleder meg til å se hva kreativiteten fører til! :)

Besta sa...

Nå er jeg spent på gulvet, er sikker på at det blir flott. Og stickersene var nydelige.

ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Oss på Tverråmoen sa...

Er kjempespent på å se resultatet :) Masse lykke til med malejobben :)

alexxis sa...

blir spennende og se ja:)

Pink Moon sa...

ojoj..detteblir spennede!vi har akk.kjøpt hytte der jeg har planer om å male gulvet,så d er veldig kjekt å se hvordan andre gjør det før jeg setter i gang:D
Sikkert greitt å beg med et lite rom ja fremfor å ta stuen f.eks;o)
klem k

GroLinda sa...

Hmmmm.... det blir sikkert et flott resultat. Uansett hva du gjør, blir det fint ;o) Blir spennende å se prosjektet ferdig!
Har en utlodning på min blogg nå ;o) Bli med, hvis du liker slike ting.
Klem fra Gro :o)

Synnøve sa...

Følger spent med av maling av maling av gulv.
Gjetter di skal ha sjblongen på gulvet.
Du har ialle fall inspirasjon for tiden. Her dukker den ene iden opp etter den andre:)

Klem Synnøve

Bjørkely sa...

hei hei!
Gleder meg utrolig mye til å se hva du har funnet på denne gangen! :)