søndag 29. august 2010

DET BLE GAMMEL VINDUSRAMME PÅ STUA..



Gammel VindusRamme ,denne gang MALT i Hvitt..


HEISANN! Siden Sist så har  den Gamle Vindusrammen  som jeg viste i Forrige innlegg,blitt pusset og Malt med flere strøk HVIT VannBasert Lady tre og Interiør glans 40.Etter som jeg hadde lyst til å bruke denne på STUA ,så måtte den bare Males...Her inne Hos meg så Passet den nok best inn da...Det ENKLE er Ofte Det BESTE....For Foreløbig så henger den der ,med ikke så alt for mye Stæsj...Måtte bare prøve meg litt frem ...for ivrig etter å få den på plass idag...Så da brukes det man har liggende..Blir vel litt forandring etter hvert...De er iallefall utrolig flotte  og Dekorere med disse GAMLE Vinduene..Og da på så  mange forskjellige måter..Her i heimen har jeg nå flere ,men ingen er brukt på samme måte...så bare å bruke fantasien...
Til dere alle HA EI FLOTTERS NY UKE!

12 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Den ble jo skikkelig stilrein og fin den nå :D Pent dingel-dangel på den også.

Klem Madelén

MissMette sa...

Hei Sissel
Å, det er så flott med slike vinduer, superskjønne… og kjempesøtt med bokstavene på toppen! …og kjempetøff den flotte vaskekommoden da! me like… GRATULERER så masse også som interiørblogger hos Vi Villa! – så utrolig gøy :)) – dette fortjente du virkelig, for her inne hos deg er det bare så mye flott og inspirerende å se… Åååå, så utrolig gøy :o) Ønsker deg masse lykke til, og ha en super uke som kommer – Stor klem fra Mette

Fossestua sa...

Den ble kjempefin :)
Klem fra Lise

Havfruen sa...

Lekkert! Rent og pent! Synes ikke det trengs noe mere:)
Ha en topp uke du også Sissel, klem fra meg:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei Sissel :))))

GRATÙLERER så mye med Vi i Villa!!!!!! Så heldig du er da :)) Det må være veldig inspirerende jobb!!!

Vinduet ble jo bare lekkert , kjempetøft!! Du er flink :))

Ønsker dej en super fin mandag ♥

Torilpia sa...

Stilig :o)

Artig å pynte og stæsje .. skjønner godt at du var ivrig på å få den opp ja .. :o)

Tusen takk for kos kommentar hos meg .. :o)

Tror nok den andre bloggen blir super jeg .. må jo bare få komme seg opp på bena og bli sett av omverdenen. Håper ikke ubehagelige kommentarer gjør det mindre gøy for deg .. uansett - jeg og mange med meg - liker det du driver med :o) Dermed basta!!! hihi ..

Ha en super mandag Sissel - klemmer!

alexxis sa...

så fint det ble..passet jo perfekt på den veggen da:)

Besta sa...

Veldig fint, jeg holder på med å lage en om til ramme til noen gamle saker og bilder...
ha en fin uke.

klem fra marilyn

Kine sa...

Så koselig:) Og gratulerer så mye med blogging for viivilla,kos deg!!:)
klæms

Synnøve sa...

Du er så heldig som har så mange gamle vindusrammer.

Kjempefint ble det også:)

Her merkes det at høsten er på frem marsj. 3gr i morrest.

Klem Synnøve

Fossestua sa...

Jepp,skjønner hva du mener.
Tusen takk for de fine ordene, de varmet veldig!
Har vært litt nervøs for hvilke kommentarer som kunne komme, men det ser jeg jo at jeg ikke trengte å bekymre meg over :)
Klem fra Lise

Anonym sa...

Enkelt og pent Sissel!
Lekkert ble det.. ønsker meg et gammelt vindu jeg også.. ;)
klem Laila