onsdag 29. september 2010

FRONTET I NYHETSBREV HOS VIIVILLA



  De  fleste som følger Bloggen min Her inne ,har sikkert fått med seg at jeg begynte som INTERIØR blogger for Viivilla for en stund siden, en oppgave som jeg setter stor pris på...
Ekstra morro var det da jeg åpnet siste NyhetsBrev ifra VIIVILLA, der  hadde denne VEGGDEKOREN  min blitt Frontet på Forsiden....
For å lese Nyhetsbrevet Klikk HER 
  Har for tiden et aldeles Nydelig Høstvær her og prøver å få nyte litt av dette...Etter som formen er veldig laber så blir mye av dagene tilbragt ..ja,nemelig innendørs...Men man PRØVER jo å gjøre det beste ut av det....
Ha en fortsatt FIN LilleLørdag....

4 kommentarer:

mimmi-leone sa...

Så gøy da og skikkelig inspirerende.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld med hilsen fra Mimmi-leone

alexxis sa...

kjempe gøy det da:))

Unknown sa...

Det må være kjempemorro ;-D

Klem fra Grete

Stina sa...

Trevligt!:-)
Stina