torsdag 30. september 2010

LITT 80-TALLS LOOK PÅ SOVEROMMET...

Også på Soverommet er selvsagt Flatskjermen et "must ".....



Siste finishen på Soverommet ble med denne spreke VeggDekoreringen ! For nå er Trenden ifra 80 Tallet Tilbake igjen, men denne gang  er det   Plakater med Kule Tekster som har overtatt for PLAKATENE med samantha Fox og De Edward Munch Kopiene som man da brukte for å sprite opp Interiøret på 80 tallet...Hvem husker vel ikke disse ....?
Innreder man med sånne får man et Personlig og Moderne Preg i Rommet... ..på et blunk.
Her er det brukt Stickers som er satt sammen som en Plakat..
En Litt annerledes Måte og Friske opp Veggen på !

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Knalltøft Sissel:)) Ser jeg må "sprite" opp soverommet vårt litt også...det trengs!!
Nå ser jeg frem til fredag, hehe:)
Ha ei fin helg, klem fra meg:)

NIB sa...

Hihi - denne fikk jeg inn på facebook her om dagen

Vi lever åttitallet på nytt; Treholt er i alle medier, A-ha er på verdensturné, på kino går Karate Kid og Wall Street, det er krig i Afganistan, alle skal jogge, Nils Arne Eggen trener Rosenborg, alle går i tights, vi lader opp til VM på ski i Oslo, men hvorfor Samantha Fox er byttet ut med ......Marianne Aulie, skjønner ikke jeg.....

Jeg syns det er KULT med 80tallet jeg!

Ønsker deg en herlig herlig helg!

Storeflittig

Anonym sa...

hei!!soverummet vart jo bare drit stilig da!!ha en kjempefin helg!!klemz!!:)ann lisbeth

Synnøve sa...

Knalltøft den stickersen.
Du(ellere dere)er heldig som har tv på soverommet.
Jeg og ønsker meg tv på soverommet.
Synd at formen din ikke er bra.Synes du er flink til og stå på selv om du er syk.
Ønsker deg god bedring og ei fin helg.
Håper fin været holder seg.
ps Dennis er helt bra igjen i foten.og eksemen er snart borte.
Klem Synnøve

LYKKEBO sa...

God kveld!;)
Tøft soverom da! Og tavlen med veggordene var knall!

Goood helg:)

alexxis sa...

det ble så fint :))
rå den på veggen der da:)