torsdag 9. september 2010

HVA SKAL DENNE BRUKES TIL..?



HER ute i VedHuset ..står denne GAMLE døren...som er mitt aller siste FUNN.Med god hjelp er den nå blitt VASKET grundig,og så kan dere bare gjette HVA  jeg har tenkt å bruke DENNE til ...?Har etter hvert OPPDAGET at jeg vistnok" BOR"  med alle disse "loppisene" GJEMTE   bort over alt  HER....heldige meg..thi..hi..
Har nemelig hatt PLANER om dette Lenge...MEN etter som FORMEN  min er såpass dårlig ,så har det blitt bare med TANKEN....Sånn er det å leve med KRONISK sykdom og Konstante Smerter ...DAGENE blir ikke alltid som man hadde Tenkt! Men midt oppe i alt dette så har Nettopp denne Bloggingen og interessen for Interiør,gjort at man til tider synest at HVERDAGEN er  litt LYSERE....
Har for lengst blitt vant   til at ikke NOE kan PLANLEGGES ,MEN får  ta  DAGEN som den kommer...
Her har vi hatt en skikkelig flott og VARM SENSOMMER ,de siste dagene..med temperatur over20 grader.Så endelig fikk Vi også her i Namdalen ..en Smakebit av SOMMERN...Men blir liksom ikke helt det samme med HØSTsommer...Uansett ..sommer eller høst ,HA en FORTSATT trivelig Torsdagskveld !

7 kommentarer:

alexxis sa...

blir spenende og se jaa:)))

Havfruen sa...

Gosh...døra var dritstilig så jeg venter i spenning:)
Ønsker deg gode dager....bra du ser lysglimt iblant smertene...usj.
Stor klem fra meg:)

Synnøve sa...

Kjempefin dør.
Rekner med du har en kjempegod ide om hvordan du skal bruke døra.
Synd at formen din svinger sånn.
Jeg er full av energi, og holder på og male forskjellige møbler.

Ellers er jeg ute i marka og sitter i sola og nyter sola og varmen.
For litt dårlig samvittighet for at jeg er så energisk når jeg har ei datter som er alvorlig syk. Men jeg har hatt en dårlig periode lenge og det er så godt og kjenne litt energi i kroppen igjen.
Gleder meg til og se døra di og ønsker deg ei fin helg
Klem

Anonym sa...

Ja hva har du funnet på nå da tro... Bare å følge med å se hva som skjer her :D
Med kroniske smerter er det ikke annet å gjøre enn å ta en dag av gangen Sissel!
klem Laila

Anonym sa...

Eg tænki du ska bruk deinnj som gavvel te senga, fer det ska no eg :)

Tove Ragna.

Anonym sa...

Gavvel te seng eller kanskje et bord? Har sett et sånt bord laget av ei dør...fint og spesielt. Lillian.

Bjørkely sa...

har jeg hatt en slik dør har jeg brukt den til hodegjerde! :)