lørdag 4. september 2010

SOVEROMSUTFORDRING....



Min Gamle BRUDEKJOLE Pryder veggen der den Henger...

Den EGGEHVITE fargen er Basis, også på Veggene på Soverommet...


Denne Kommoden er siste "nye" Møbel inne på Soverommet....


Disse bildene får bli mitt bidrag i NIB `s Septemberutfordring,som altså denne gang er Å vise ifra Soverommet.Ikke noe SengeBilder Herifra denne gang ,da det meste jo er vist tidligere.
Men Min Gamle Brudekjole , Pryder for tiden SoveromsVeggen...Tenke seg til at det er godt over 30 år siden.. . Var jo på Denne dagen en nokså Gravid TenåringsBrud.....Morro   at det faktisk Var min eldste Søster ,som den gang sydde Denne Kjolen til meg....
Veldig ENKEL men for meg da også litt Vakker der den henger....
Og  Dette  aller SISTE oppussingsProsjektet,denne gamle Vaskekommoden, Som  da ble  et Nytt  Hærlig Møbel som har fått lov å FLYTTE inn HER... Skal komme nærmere tilbake til DENNE i et Eget innlegg!
Så Dette ble mine SoveromsGlimt Denne Gang...SWEET DREAMS....Folkens!

10 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så søtt å ha bryllupskjolen sin henge slik på soverommet. Da glemmer man i allefall aldri den herlige dagen!

Klem Madelén

Anonym sa...

Herlig rom med flotte detaljer. :)Lykke til. :)Klem.

Marianne sa...

Nydelige bilder fra soverommet ditt:)

Ha en fin helg.

Havfruen sa...

Du så fin den kommoden ble, du imponerer stadig vekk Sissel:) Stilig å ha brudekjolen hengende på soverommet da.
Lykke til hos NIB.
Ha en flott kveld, klem fra meg
( i ny drakt)

mimmi-leone sa...

Nydelige bilder, og så fint med brudekjolen der.

Ønsker deg lykke til i konkuransen!

Hilsen fra Mimmi-leone

alexxis sa...

så koselig og henge fram den da:)
og komoden ble jo suuuuper fin:)

Synnøve sa...

Hei Sissel
Så kjempekoselig det var på soverommet ditt.
Fin brudekjole du har,må være morsomt og ha den.
Jeg lide meg kjole;(
Vet du,vi har akkurat samme lysestaker i sink og glass. jeg kjøpte mine i sommer.
Lykke til i konkurannsen på nib.
Klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hei Sissel :)

Så kjempesøt den brudekjolen var :) Fint å ha den hengende framme, så den kan minne deg om ein vakker uforglemmelig dag :)

Så fin den benken også var :) Regner med du har malt den kvit og fått slablong på sjølv? :) Lekkert!

Ønsker deg ein herlig søndag :)

Godklem!

Anonym sa...

må bare få kommentere denne gammle komoden som du har pusset opp..KNALL STILIG!!brudekjolen var også kjempe fin,artig og ta vare på!!:)klems ann lisbeth

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk