mandag 6. desember 2010

JUL I VÅRT HUS ....

Jul i Vinduet...

Engler daler ned i Skjul....

Rødt og kos i Sofakroken...

Utenfor veggen,daler julesnøen....

 Hjerter og glitter...
Engler og nisser i gamle Rammer...


Dekorative Julekuler..


Jo da ..som dere kan se så begynner det nå   og  bli nokså " Julete " i Daisys Home.
Og her er det et spekter av farger i Julepynten ,ikke bare det JULERØDE . SORT og SØLV er min Favoritt når det gjelder Interiørstæsj,så den henger fortsatt med i Julen også.
Som på Kaminhyllen ,der har det sorte,hvite og sølv fått være Fargene..Da juletreet skal pyntes med røde julekuler i år,så har jeg tatt de som er blitt brukt på treet før og lagt i en  Glasssvase.Dekorative er de jo og må få lov   å  stå  fremme til pynt.

Etter som det er    NIB   sin Utfordring i Desember og vise frem Julen i Stua ,så ble det disse som blir mitt bidrag . Synest det ble kjempevanskelig å skulle ta og velge bilder ,da det liksom er mere å kunne velge mellom i denne Måneden , da  alt som har med julen å gjøre kan  vises frem.

Ser  at Desember Utfordringen må være utrolig populær blant Bloggerne, for du verden så masse Inspirasjon og flotte bilder det er å se der inne. Oppfordrer dere alle til å ta en titt inn hos NIB

Kos dere og bli Inspirert av alle de Julepynta Hjemmene !

9 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, så nydelig dette var, lekkert ,))
Nyt av kvelden og førjulstiden ;)
Klem fra meg,
Anki

Fossestua sa...

Oj, her var mye fint! Koselig julestue du har Sissel :) Kjempefint på trammen med det vinduet med lyslenke og skiltet i :)
Tvi tvi i NIB`s utfordring :)
Klem fra Lise

Anonym sa...

Kjempeflotte bilder.
Lykke til.
Klem:)

Brit. (lille meg) sa...

Jo, her var det julestemning!
Så koselig du har gjort det! Et skikkelig julehus hos deg.
Kos deg med førjulsaktivitetene!:)

alexxis sa...

så koselig, gøeder meg til og komme hjem snart:))

Violetta sa...

Her var det jul gitt! Kjempekos med røde gardiner, og puter, og litt nisser her og der! Jeg synes rødt er så koselig hos alle andre, men klarer ikke finne den samme følelsen her. Tror det stammer fra den gang vi hadde gammelrosa skinnsalong (grøss og gru) ;-)

Ja hvor er den kjøpt?, klokka altså. Tror det var hos Stabbursbua. Jeg tror nok den er for liten for deg, for den er bare noen og førti cm (47?) og du liker dem vel ikke under meter'n? ;-)

Fruen på Skogmo sa...

Nyyydelige stemningsfulle bilder! Og så koselig når det kom ekstra med julesnø ute også ;o)

Ha en fin førjulstid!
Klem

Anonym sa...

Hei! Hvor har du fått tak i klokka di som henger over sjenken? Den var utrolig spesiell og lekker! Fint hjem du har!

Unknown sa...

fint. :)