torsdag 31. mars 2011

IKKE BARE BARE...






For denne damen er det ikke BARE interiør som gjelder. Er fremdeles like opptatt av klær, sko og mote som jeg alltid har vært. Skulle tro jeg hadde "vokst" av meg denne interessen etter hvert som åra har gått. Men neida tro det eller ei,  den er fremdeles veldig tilstedeværende :)

Og i den sammenhengen føler jeg meg priviligert som kan "vindushoppe" på nettet, for her inne finner en stort sett alltid det en er på jakt etter og VEL så det,  Det lille spesielle kanskje!


 Skal si jeg smelta fullstendig da denne  Louis Vuitton vesken ble mitt eie her om dagen, er den ikke Nice?
Blir nok min favoritt på veskefronten ei stund fremover :) Ikke den eneste i samlingen, men min første LV.
Skal det være , så skal det være og om det er FAKE eller ikke ja hvilken rolle spiller vel  det..og  det  er det  jo kun jeg selv som vet :)

En vegg i gangen er under malingskosten og skal bli NY, denne kommer jeg tilbake til senere..

VI BLOGGES :))

9 kommentarer:

Trollmora sa...

Åh... den var fin.... du vet, jeg har harr kronisk sko og veskesyken... i mange mange år... da jeg klagde min nød til min venninde som driver skobutikk på Kolvereid (Tove) så sa hun: "Det er bare du å handle med du orker... dæm et da itj nå mat der dæm ligg" hihihihi... og sant er jo det! :)

Tovepia sa...

Grattis med flott veske!!
Denne blir lekker framover i den lyse, flotte fargen!
Håper sola skinner på deg, klemmings;)

w sa...

Den var lekker:) Hvor på nettet handler du da? Er det ebay?

Ha en flott kveld:)

W

Havfruen sa...

Den dagen min interesse for mote avtar, da er jeg så gammel og ufør at det er bare stumpene igjen:))) For meg er vel den større enn interiørgløden. Hvis jeg må måle de opp mot hverandre:)
Knall veske:)
Helt enig med deg med tanke på det du skrev til meg!
Ja, vi blogges....jeg klarer nok ikke holde meg helt unna favorittene mine:)
Klemmings:)

Elis lille rede sa...

Så lekker!!! Hadde jeg hatt ræva full av penger skulle jeg kjøpt en veske jeg så på nettauksjonen. Det var en etterligning, men dog....helt lik ekte chanel, og såååå utrolig lekker. Sukk;) Ha en toppers torsdagskveld! Klem fra Eli.

Janne sa...

Stilig!!! og lekre farger!
Deilig å handle på nett, spesiellt i dette drittværet vi har nå:)
Ha en flott kveld!
Klem fra Janne

alexxis sa...

SYKT SYKT fin, spørs om ikke jeg stjæler den en stund etterhvert..hehe:))

w sa...

Jeg er storhandler av Ebay jeg også;) Men finner ikke disse veskene så billig. Har du lyst til å si hvilken side du fant denne på? Hvilken kategori? Jeg har alltid prøvd å søke på VL vesker, men får bare opp de dyrsom sikkert er orginale:)

Ønsker deg en flott fredag:)

Klem

FruLykke sa...

Den var knall!!
Så enig med deg ang om ting er ekte el fake..
Veska var uansett kjempe fin :)

Er vel et generelt kvinne synrom å være gla i vesker og sko.
Jeg har kommer ut av tellinga over sko sammlingen min. Men at den er rundet flere 100 talls par er det ingen tvil om.
Til min glede og min manns stor fortvilelse.. hihi :)