mandag 25. april 2011

SNIKTITT PÅ VÅR HJEMMELAGA LOUNGE PÅ TERRASSEN





Heisann :) Håper at dere alle har hatt en kjempefin Påskefeiring.

Her fikk vi da endelig det superflotte Påskeværet som vi hadde ventet og håpet  på, og de siste dagene har vi fått en real forsmak på sommern.Ikke måte på når det først slår til,så hærlig når man igjen kan finne frem sommerklærne, være  utendørs og nyte de gode varme dagene og kveldene...

Prosjekt "lounge" ute på terrassen som jeg lenge har planlagt og hatt ideer om, ble i løpet av Påsken satt ut i "live". Kjempemorro når man kan se og ikke minst NYTE det ferdige resultatet :)

Etter å ha blitt smurt med  MASSEVIS  av  liter  terrassebeis så ble den da omsider  ferdig,  stylet og stæsjet i ettermiddag.
Koselig innvielse ble det, selvsagt  med sprudlevann i glassene  og grilling.
Etter hvert  kommer det fullstendige bilder av den hjemmelagde LOUNGEN  og  dere har vel allerede gjettet HVA den er laget av ?

Ble iallefall superfornøyd med det ferdige resultatet :)

16 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Sissel :)
Så herlig, kjempelurt og flott ღ og så friske herlige sommerfarger...
og selvsagt må det nytes litt
sprudlevann, hihi.. Jeg tenkte jeg
skulle ta litt slikt på fredagen
som kommer jeg ;) Herlige dager vi
har hatt, dette gjør godt i både
kropp og sjel :) Ønsker deg en flott
mandag og påskedag, stor klem fra
Mette

salige lavendel sa...

Det så kjempetøft ut!! Blir gøy å se oversiktsbilde. Har vært herlig vær her også. Nyt dagen videre!

Tovepia sa...

Gjetter meg til det, og flott ser den ut til å være...og turkise puter, herlig!!
Håper vi får flere utedager framover, enn så lenge skinner sola her, men det skal bli regn:)
Nyt dagen, klem fra meg;)

Elis lille rede sa...

Europaller kan brukes til så mangt;) Det ser kjempefint ut, og turkis er sommerfarve nr.1! Gleder meg til å se hele loungen din. Ha en fin dag i solen. Klem fra Eli.

L sa...

Utrolig stilig! Har selv vært på utkikk etter inspirasjon til vår veranda, og dette ga meg virkelig noe inspirasjon! ;) Smart løsning. Håper det går greit at jeg legger meg til som følger. Klem =)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Spennende materiale du har valgt. Jeg driver og ordner til en krok for ungdommen i huset nede i kjelleren og der blir det også paller. Får jo ikke ned noen sofa i den smale svingtrappen så pallene løser hvirkelig problemet:)
Må du ha en herlig dag
klem:)

RosMari sa...

Spennende, og det ser virkelig lekkert ut. Gratulerer! Utrolig hva man kan få til av paller, bare man er kreativ... Ha en fin 2. påskedag, som nok skal nytes i ute!

Nina Iren sa...

Herlighet kor flink du er!! Det såg så tøft ut, gleder meg til flere bilder.

alexxis sa...

så fint det ble..ser fram til noen kvelder der i sommer:))

Havfruen sa...

Dette håper jeg du viser mere av SIssel:) Så knalltøft ut!!
Været har vært helt utrolig, vi har vært på hytta. Nydelig:)
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Jeanette sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg.Så fint det ble,er imponert over kreativiteten!Herlig sommer atmosfære:)

Synnøve sa...

Det ser skikkelig råfint ut, Sissel!:)
Du er bare så kreativ. Gleder meg til og se mere av lounge!!
Så fint det var med turkis og rosa!

Her kom det regn i ettermiddag.
Stolene på bilde i innlegget mitt i dag er fra ikea. Mente du skinnstolene kanskje? De har vi samme av,bare at våres er brune. De er kjempegode og sitte i,er så fornøyd med de.
Klem Synnøve

Janne sa...

Kjempestilig!!!! Røft og tøft og jeg skulle gjerne hatt plass til noe lignende...
Gleder meg til fortsettelsen:))
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Unknown sa...

Berre rålækkert. Som vanlig hos deg, alltid stilig og gjennomført. Artig.Gleder meg til resten:)
Så bra at dere endelig fikk litt finvær hjemme også. Vi er hjemme igjen Stor klæm

Henriette sa...

så utrolig koselig!!
jeg har tenkt å lage en liten pallesofa på Mamma sin hytte. Så her var det jo mye inspirasjon :D
Kjempe sommerlig og fin!!

-Henriette-

AlottesVerden sa...

For en kreativ og inspirerende blogg jeg kom over her da:)..

Her har du virkelig laget deg en herlig uteplass...fantastiske sommerfarger:)
Ser det er mange som har brukt paller til å lage hagemøbler ol med ute i bloggeverden...er jo en utrolig smart og som du sa rimelig måte å fornye seg på:)

Fortsatt fin søndag
Ann-Charlotte