torsdag 19. mai 2011

MIX med MALING og TAPET





Heisann :) I kveld blir det kun en liten sniktitt på prosjekt " gammel posthylle"..

En del har skjedd i den siste tiden i tillegg til at formen såvidt er oppegående, og da tar ting tid.
For med et nytt firbeint familiemedlem på plass i hjemmet, så er hverdagen snudd litt på hodet :)
Men misforstå ikke, for vi storkoser oss og tiden med hundehår flyvende over alt er tilbake igjen:)
Skal presentere den NYE  for dere snart og han er bare så skjønn og er allerede blitt vår beste venn.
Hverdagen er for tiden fylt med stadig nye utfordringer,men sånn er det vel å få et nytt firbeint familiemedlem.

Var innnom KULØR butikken her om dagen og fant da denne tapeten som jeg tenkte ville passe godt til den gamle posthyllen.
Så denne i tillegg til å maling  ble løsningen og tror det blir et ganske så spennende resultat.
Håper at den blir ferdigstilt snarest :)
Og jammen var det ikke  EN  av dere som tippet riktig på HVA jeg hadde tenkt å bruke den til ...:))
Men dere får bare  vente bitte litt til .....

HA EN fortsatt  RIKTIG fin torsdagskveld :)

10 kommentarer:

Maleriet fargehandel sa...

Morro...ikke å vente da seff ;)

Heidi

Tovepia sa...

Spennende!!Gleder meg til å se!

Nina sa...

Oj, gleder meg til å se resultatet! Du er så flink:)

Elis lille rede sa...

Jeg kan nesten nesten ikke vente....gleder meg til å se både posthylle og den firbente;) Ha en toppers dag, Sissel! Klem fra Eli:)

Anonym sa...

blir kjempespennende å se resultatet,kommer til å bli knall bra:)kjempe koseli å få en hund på gården igjen både for oss og ungene..ha en fortsatt fin fredag.kos å klem fra ann lisbeth

Black Feathers sa...

Heisann du. Takk for koselig kommentar hos meg. Veldig moro at du likte bordekkingen med pels og div, da jeg ble veldig fonøyd med det selv ;)

Oj så spennende, gleder meg til å se hunden og til å se mer av prosjektet ditt. Må jo være hærlig å ha hund i huset igjen ;)

Ha en flotters helg ;)

Bjørkely sa...

hei hei!
Spennende... gleder meg til å se.
Jeg synes tapeten var kjempe fin!

Anonym sa...

Hei. Du har en fantastisk fin blogg, med utrolig kul stil. Jeg elsker bling, og det er det i massevis hos deg. Jeg har gått til innkjøp av både Chrome sølvspray og Marco Polo effektmaling, bare pga din blogg, he he. Har ikke hatt tid til å prøvd det ut enda, men det står i kjelleren og venter på "bedre" tider. Jeg er nok innom hos deg stort sett daglig, men har aldri kommentert før. Fant ut at det kanskje kunne være hyggelig av meg å hilse på deg. God helg, hilsen Hanne-Monica

Bettum Villa sa...

Skal bli spennende å se hva du har funnet på denne gangen.
Selv sitter jeg å maler de nye sengene jeg kjøpte på loppa.

Klem Madelén

Oss på Tverråmoen sa...

Ser frem til å se hva ditt nye prosjekt er :) Du er så kreativ.

Ha ei riktig god helg
Klem