onsdag 18. mai 2011

VIS FREM NOE LILLA.....

Hva med å la skyllemiddel stå fremme, som her i gamle flasker ..med touch av LILLA..



Lilla er vistnok en interiør  farge som for tiden er HOT !

     Her inne  hos   NIB  viser de litt av Vivoli sin skjønne  sommerkolleksjon  og utfordrer samtidig bloggerne til å vise frem noe LILLA.

For min del har nok aldri fargen lilla til bruk i interiøret vært det helt store. Men da det nylig ble gjort en minimakeover av vaskerommet, fant jeg frem denne fargerike tapeten som jeg kjøpte  for en billig penge  i Østersund i fjor sommer. Denne ble  her brukt til  å sprite opp  et nokså  kjedelig vaskerom  til et mere fargerikt og triveligere rom, Og da ble det  jo en del  av fargen LILLA.
Her kombinert med fargene SORT på gulvet og eggehvit på veggene.

Kan se mere fra   Minimakeover av Vaskerommet    HER

Dette  er da   det eneste som for tiden  finnes  av fargen Lilla her i hjemmet :)

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Lilla er en lekker farge, men kanskje ikke den som vi bruker mest på interiørfronten..mer på klær;)
Skikkeig fint med den tapeten på vaskerommet!!
Nyt dagene mot helg, klem fra meg;)

Elis lille rede sa...

Du har så lekkert vaskerom! Jeg har visst ikke noe lilla, jeg....noe småtteri jeg har pleid å bruke til advent, det er alt. Ikke for at jeg ikke liker lilla, men jeg har nok hatt for mye lilla underveis og blitt lei;) Havner alltid tilbake til hvitt, brunt, beige, grått og svart. Er nok ingen farvebombe jeg. Håper du hadde en fin 17. mai-feiring:) Ha en toppers dag. Klem fra Eli!

ide-puffen sa...

Heia på deg.
Så på Nib sidene jeg også og jeg har faktisk ikke en eneste ting i fargen lilla. Ikke skyllemiddel engang ha ha ha. Får bli med om de velger en annen farge. Rosa har jeg heller ikke. Kan jo stikke opp til leieboeren å ta bilde for hun har masse lilla og rosa he he.
Herlige stoler med nydelig farge på terassen din.
Hei hopp
Randi