onsdag 27. juli 2011

SLENG DEG NED I SOFAKROKEN MIN.....


En aldri så liten titt inn i sofakroken ......
Faktisk  tror jeg nok det er en stund siden sist... at det  er blitt tatt noen bilder herifra...

Er ikke så veldig flink til å ta bilder ifra de forskjellige rom i huset, må vel  skjærpe meg  på nettopp den biten...
Alltid like trivelig å kunne få stæsje litt om på forskjellige ting. Og  med  litt nytt så  føles  det enda bedre...




Var en tur  over grensen til Østersund for ei stund siden og noe ble da med  hjem i shoppingposen....både i flytende og annen form :)

Og noen kjempefine Tapeter måtte jeg selvsagt ha med. Det var vanskelig å velge for det var såå mange jeg likte.  Må  vel  i tenkeboksen  for hva  de skal brukes  til, noen  planer har jeg da så får vente å se hva det blir til.

Er nøytral når det gjelder fargevalg i hjemmet, det er vel ingen tvil om at det holder lengst, om en da ikke har lyst til å male vegger flere ganger i løpet av året...

Da  velger jeg  heller  å kjøre på litt farger på interiøret og tilbehør. Som puter,pledd og div..

Har falt fullstendig for denne flotte PUDDER ROSA fargen som er på disse sofaputene jeg shoppet.
Så er den jo superflott sammens med det SORTE og HVITE.
Kunne gjerne sett for meg både lifter og pledd i denne fargen.




Sjekk denne kronen i zink, den måtte jeg bare ha med. Zink er jo alltid en ener når det gjelder stæsj.

Konklusjonen min etter siste shinings på stua må vel være at jeg er blitt enda mere bevist på HVA det er jeg setter sammen...
At ting ikke må bli og virke for " rotete " men heller gi et rent og ryddig førsteinntrykk.

  Er  følelsen en sitter igjen med,   at det hele bindes sammen som en " rød tråd "  ja, da har man  vistnok  lyktes  sies det ....


Takk til deg som ble med på den lille  titten   inn i  sofakroken :)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefin krok :)

Elis lille rede sa...

Der kunne jeg ha slengt meg oppi;) Kjempelekkert med svart, rosa hvitt og sølv:) Ha en fin kveld! Klem fra Eli:)

Bente sa...

Veldig koselig sofakrok.

Klem Bente

Unknown sa...

Så flott det er hos deg;)
Den kroken der slenger jeg meg gjerne ned i ja ♥

Klem Line

Brit. (lille meg) sa...

Dette var en koselig krok! Her skulle jeg gjerne sittet....
Mye fint her siden sist. Sjelden jeg er på blogg, men av og til må jeg titte innom noen.
Ha en fortsatt fin sommer!:)

mona.z sa...

Nydelige farger, de putene kunne jeg virkelig tenke meg. Sofaen også, men det hadde aldr gått med lyst skinn her i huset, for mange ungdommer (og mann), men dongeri, aviser og mat;)Sommerhilsen fra meg:)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Sissel :)
Så stilig og fint du har det på stua di, likte kjempegodt de nye putene, er jo rosa"fan" jeg da, he,he :)
For ikke snakke om den nydelige sink krona, har fått helt dilla på sink nå så det blir vel mere av det hos meg utover høsten :)

Ønsker deg ei fortsatt fin helg
Klem Mette :))

Lille meg sa...

Åhhh - du har det så lekkert at eg blir helt grønn av misunnelse :)

ANNE TORILL sa...

Hadde ikke hatt noe imot å slengt meg ned i sofakroken din nei!
Tror jeg hadde blitt sittende lenge:)
Det er jo så koslig i stua di!
(Ja, resten av rommene du har vist på bloggen din er også flotte også)
TAKK for inspirasjonen du gir med blogginga di:)

ANNE TORILL sa...

Hei:)
Titter innom deg nok en gang:)
Bloggen din er så flott...
Du har en utrolig god smak!
Kan se på samme bildene om og om igjen:)
Gleder meg til neste innlegg fra deg kommer:))))
Ønsker deg en fin lørdagskveld!
*Smil & klem fra Anne Torill*