søndag 20. november 2011

TIPS til KabelTrommelBordet





Heisann mine kjære blogglesere.

Det har desverre blitt lite av bloggingen for min del i den siste tiden.
Bloggelysten og formen generelt, er for tiden helt elendig.
Men føler nå at det er på tide med et aldri så lite livstegn. Tro ikke at jeg har glemt dere mine bloggvenner,  for titter jevnlig innom men har desverre vært dårlig på kommentarer ...skjerpings :)


Har  nå  fått skiftet  bord inne på stua det  mellom gostolan :)

Det må seff deles med dere, selv om det ikke er av nyere dato.
Men satt i et  annet rom ble det nesten som nytt ......





Fikk tatt  inn kabeltommel bordet som har stått i vinterhagestuen.
For å få tatt det ibruk her inne og få det mest mulig praktisk, så måtte de to hullene på topplaten skjules.

TTPSET mitt her ble ganske så enkelt dette  .....






Et gammelt brukt og  værbitt stolpeskilt og matchende tall  ble satt på bordplaten og Vips så er hullene dekket ....SMART ikke sant ?

Sånne skilt og nr.  finnes blant gamle avdankede strømstolper, og passer jo fint på netopp en kabeltrommel :)







Skal etter hvert få festet disse  med sorte små spiker, tror det vil passe perfekt  kanskje litt vel mye med det sorte veggordet ?  så mulig det blir fjernet etter hvert.Måtte bare ha en liten oversikt over åssen dette med skiltet ble først.






Og til deg som har lagt merke til den .... JA, dette er  min nyeste stolthet her inne...... en  JIELDE loftslampe :)


Enda er det sjanse for å være med på Jule Giveaway med fin premie ifra KID INTERIØR 

Trykk  HER  for å legge igjen kommentar under innlegget og du er med . Trekning 25.Nov.

                  
                     Blogges




                  

10 kommentarer:

Janne sa...

Hei Sissel!
Dette var både smart og kjempestilig!!
Får snart en til trommel...av en kompis av sønnen som er i den bransjen.. og den er spesialbestillt på mål:)) Gleder meg:)
Ønsker deg en superflott kveld!
Klem fra Janne

Oss på Tverråmoen sa...

Er så fint med trommelbord. Har et vi skal ha ute til våren ;) orker ikke å begynne med det nå :)

Ha en fin søndagskveld.
Klem

Tovepia sa...

Skikkelig stilig! De malte ordene ble kanskje litt mye, men stilig med skiltet og tallene!
Ser jeg må male trommel til sommeren jeg også, lekker er den!..og lampa også;)

Elis lille rede sa...

Leit å høre at formen din har vært laber, men desto koseligere at du titter innom igjen;) Pass på å samle krefter, for nå begynner julestria. Jeg for min del har puslet litt med juleforberedelser i en god stund nå, så bortsett fra noen få gaver, er jeg så og si ferdig! Mangler juleølen, ellers er alt i hus. Må jo bake litt da, men det er jo bare kos. Jeg synes sånne kabeltrommelbord er kjempefine, og det å skjule hullene med skilt var smart! Enig med deg i at skriften ble litt malplassert her. Ble litt annen stil, liksom. Jeg vet ikke om det går an å ta bokstavene av hele....kanskje hvis du varmer de opp med en våt varm klut? Så du skriften jeg vant hos Hilde Heimdal? Limte på skapet i stua, så det ble jo et helt annet møbel;) Sånt liker vi! Ha en fin ny uke, Sissel. Klem fra Eli:)

Casa Idylle - Kjerrberg Terrasse sa...

Du har vært mitt forbilde når det gjelder interessen for kabelbord og pallebord. Jeg fikk jo et i Norge, og jeg gikk rundt her i Marbella med bilde av kabeltrommel, men har enda ikke fått det her. Enda et lite håp før vi reiser hjem. Synes ikke du skal ta bort veggordene. Det ble lekkert med skiltene du har plassert oppå. Jeg blir så glad over alle ideene dine. Du er en stor inspirasjonskilde for meg.
Klem fra Kirsten R.

Havfruen sa...

Stilig:) JEg har observert slike kabeltromler i hyttebygda.

Du er ikke alene om å være slapp på bloggfronten..mee too...
Ha en fin mandag, klem fra meg:)

Black Feathers sa...

Hei du.
Leit å høre at du ikke er i form om dagen. Synes det er synd at du skal slite sånn. Men jeg håper jo at formen din snur snart og at du fåe en bedre periode mot jul.

Liker det trommelbordet ditt, og men skiltet så ble det så tøft!
Lekker den høye blomster krukken/vasen. Har sansen for sånne.

Ha en fin dag og riktig god bedring ;)

alexxis sa...

stilig det da:)

alexxis sa...

stilig det da:)

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh vad fint det blev!