tirsdag 27. desember 2011

Fikk så masse fint ...





Til lykke med julen folkens :)

Håper dere alle har hatt ei superfin julefeiring.

Foruten besøket av "Dagmar"  så har julen vært rolig og koselig her i heimen. Men for et drittvær, kan ikke huske en jul med så masse VÆR  som denne. Men her ser alt heldigvis ut til å ha gått bra uten de helt store skadene  og det er jo hovedsaken.

Fikk masse  skjønne julegaver og er kjempetakknemmelig.
 På  benken står en av disse, nemelig denne  sorte "Diamanten" og skinner....


KitchenAid  samlingen er nå blitt utvidet med en Artisan mikser, og gledes til å få ta den i bruk.





Bare elsker designet på disse og god nok grunn  til at den får lov å være kjøkkenets Diamant.

I kveld  er vi invitert på Julemiddag, og snakk om at det blir masse godspising i julen ....


Kommer vel innom igjen med flere juleinnlegg etter hvert.

Her nytes ettermiddagen med pcn i fanget og en god kopp kanelkaffe   med stormen ulende utenfor .....


              Ha ei fortsatt finfin  romjul

10 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Ja, det var sannelig en diamant! Digger utseendet på kitchen aid sakene jeg også. Skulle gjerne hatt alt de hadde å tilby ;).
Vil ønske deg og dine et god jul og et godt nytt bloggår.
Klem Madelén

Monica sa...

Hei på deg.
Så flotte gaver!!!
Ønsker deg og dine en fortsatt deilig jul.
Juleklem fra Monica

Anonym sa...

Så stilig kjøkkenmaskin :)
De tar seg i tillegg ut meget flott på kjøkkenbenken.
Ei fortsatt kos romjul til deg:)

Synnøve sa...

Så flott gave du har fått:-)
Du har vel vært snill i år du også,som har fått så mye fine gaver:-)
Fikk bare ting jeg ønsket meg jeg også.

Fysj får et vær det er her også!
Er litt i tenkeboksen om jeg skal legge ned bloggen min. Å lage en ny blogg istedet. For bloggen min og jeg er vist blitt et stort samtaleemne på jobben min. Å det liker jeg ikke. Så enten må jeg drite i det, og fortsette som før,eller så lager jeg en ny blogg og håper at de som leser bloggen min,for og være nysgjerrig ikke finner den nye bloggen min.
Kos dere på middagselskap i kveld:-)
Klem Synnøve

Trollmora sa...

ååå så heldig du var da... og jeg kommer til å bli like heldig, fordi jeg fikk en "liten" julegave fra mamma i år fordi hun har planlagt å gi meg denne til bursdagen :) hihihihi

Men jeg er sååå i tvil om fargen.... tror jeg lander på sølvgrå jeg altså!

Kjøpte dere på kitchn?

Ønsker deg henrivende dager sammen med Berit eller Dagmar eller Ottar eller hva disse bråkete greiene utenfor døra heter til enhver tid :)

Pia Maria sa...

Så utrolig fin diamant!!! Elsker Kitchen Aid, fantstisk maskin. ikke av de heldig som eier en selv men fikk da kjøkken maskin til jul selv og er vel fornøyd med det =)

Ha en fin kveld og romjul videre! Klem Pia Maria

Oss på Tverråmoen sa...

Kitchen aid er nok den fineste kjøkkenmaskin som finnes ;) Har en slik, bare min er hvit :) Veldig god maskin.

Ha ei fortsatt fin jul.
Juleklem

alexxis sa...

nice nice:)

Torilpia sa...

Heldige du :o)

Kjempefine spør du meg :o)

Enig med deg i at det har vært mye vær denne jula .. men så lenge man slipper å få helse, hus og hjem satt på spill, skal ikke jeg klage :o)

Kos deg Sissel - stor klem!!

Anonym sa...

Også så flotte diamanter!!
Ser så lekkert ut på kjøkkenbenken..
Kos deg videre i romjulen Sissel!
klem fra Laila