mandag 30. april 2012

House Doctor + Design Belysning = Sant




Skal ikke legge skjul på at lampene ifra HOUSE DOCTOR etter hvert er blitt en favoritt hos meg.

Det Danske interiørselskapet er velkjent og har en stil som er utfordrende, personlig og ikke for formell.
Hvor man  nødvendigvis ikke trenger  matche elementer,  men blande forskjellige elementer og gjøre sin egen stil.




Har du lyst på en lampe ikke alle har ?

Ja  da finner du  utvalget inne hos den flotte nettbutikken Design belysning som nå er blitt forhandler av House Doctor lamper.





Her har jeg fått plassert min nye lampe ifra House Doctor en pipe light vegglampe i factorystil  me like :)
Ble så fornøyd og syntes den passet rett inn her ved kjøkkenbenken.



Så var det meg og lamper da :) Her var rett og slett alt for mange fristelser så plutselig  kan det vel komme flere House Doctor innlegg:)


         Nyt kvelden og at det atter er helg 

                              Sissel   


6 kommentarer:

alexxis sa...

veldig enkel å kul da, noe nytt:)

Unknown sa...

Så morsom den var. Ikke noe overlatt til tilfeldighetene hos deg ser jeg;) I dag har jeg stelt litt med blomster og ordnet litt ute på verandaen. Så får vi satse på at de ikke fryser i stykker. Ha en fin 1 mai
klem

salige lavendel sa...

Den passet jo helt perfekt inn i helheten hos deg da! Kul lampe.

Lille meg sa...

Skikkelig stilig :) Her i huset har vi får øyeblikket nesten ingen møbler, og kun spottene i taket - blir spennede å få huset "på plass" igjen, og deretter kunne begynne evt. innhandling av nye saker :)

Lille meg sa...

Kjempe stilig!

Bjørkli Søndre sa...

Så stilig lampe!
Den passet kjempefint her da!

Ha en flott onsdag!