tirsdag 15. mai 2012

Titt - titt inn i nye spisestua ....



Vær med å ta en titt inn i den nye spisestua.

Som da etter hvert har "bodd" seg inn her på stua.Må innrømme at jeg var en smule skeptisk i begynnelsen:)
Men har bare blitt mere og mere fornøyd med hele spisestua da  både fargen på bordet og stolene.

Kun tre av de medfølgende stolene står fremme til vanlig, etter som Louis Ghost kartell stolene så klart er førstevalget. 
Stilig det å kunne mikse div. stoler til spisebordet.

Ble jo en rimelig vågal og  brå overgang ifra alt det hvite til den mere grove rustikke stilen.







For å gjøre det enda mere rustikk har ei gammel vindusramme blitt vasket og fått beholde sitt gamle særpreg.

Maste meg til denne av svigerdatra ...  takk for d snille D:)

Sjekk de tøffe lyslyktene ifra Riviera Maison. Den store sølvlykten på bordet kommer ifra KID Interiør og er bare helt skjønn.





Alltid hærlig med endringer i interiøret enten det er liten eller en litt større forandring.

Slettes ikke alltid det er så mye som skal til ...

Tro det eller ei men nå har igjen kroppen sagt ifra at nok er nok, så idag har jeg  såvidt  rørt meg ifra gostolen.

 Hadde forresten hyggelig besøk av journalist igår  som tok bilder for å lage reportasje. Og må si at jeg er spent på  å se åssen det hele blir. Foreløbig har jeg ikke lyst til å røpe noe som helst.



      Kommer nok med bilder her på bloggen etter hvert ....
                                 
                              
                                 Vi blogges


                                       Sissel






                    

                          

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert! Det var kjempefint hos deg før også,men alltid gøy med litt forandring. Spennende med reportasjen:) Ha en fin mai-kveld.

ALexxis sa...

NICE:)

Mor Inger`s hus sa...

Så fint det ble. De Louis Ghost kartell-stolene er såå fine.

Lykke til med reportasjen.

Casa Idylle - Kjerrberg Terrasse sa...

Så lekkert.<3 Gleder meg til å se mer.<3

Mange klemmer fra Kirsten<3

Elis lille rede sa...

Jeg er fortsatt på den hvite stilen, og tror nok jeg blir der, men synes det er så lekkert med rustikt hos andre. Jeg simpelthen elsker de plexiglasstolene, og en eller annen gang skal jeg ha minst en sånn;) Både lykta fra Kid og begge de andre likte jeg veldig godt! Du har gjort en kjempejobb, så jeg skjønner godt at kroppen trenger litt hvile nå, Sissel! Ikke overanstreng deg, det får du bare igjen for, vet du. Ha en fin-fin 17. mai. Her blir det nok god mat og hjemme foran tv'en, hvis været blir dårlig.

Klem fra Eli:)

salige lavendel sa...

Så fint det er! Liker litt røff stil jeg. Spennende med journalistbesøk da =) God bedring, håper du kommer deg opp av godstolen i dag, eller at di iallefall klarer å kose deg litt i den hvis du må bli sittende...

Black Feathers sa...

Heisann du.
Tusen takk for den vakre kommentaren fra deg. Det er vondt å miste henne men jeg sitter heldigvis igjen med masse gode minner ;)

Spisestuen din er bare lekker. Stolene er lekre og røfft med kontrastene. Nydelig lykter du har ;)

Hilsen fra Eline