onsdag 5. september 2012

2.plass i Kid Interiør sommerkonkurranse


                    Dette bildet ble laget av drivved og en  sommerlig brikke ifra KID INTERIØR





Jippi... idag fikk  jeg overraskende, hyggelig mail ifra Linda i Kid interiør:)



Mitt bilde hadde vunnet 2.premie i sommer konkurransen.

Premien er et gavekort på kr.1000,- så nå blir det høstshopping hos Kid interiør, og det gledes D:)



Så tusen hjertelig takk til alle dere som har vært med og stemt på bildet mitt:)


 Gratulerer så masse til de andre to vinnerne som dere kan se HER
 
 

Nå begynner jeg faktisk å se at oppussingsprosjektet soverom/kontor begynner å ta form. 

Men mye gjenstår før det hele er komplett.





Dette har jammen tatt sin tid og har følelsen av å ha ryddet og ryddet i lengre tid nå og aldri blir ferdig... ikke liker :)
Det ene fører som regel til det andre, noen som kjenner seg igjen ?
   




                           Sissel



 

6 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Gratulerer <3
Vel fortjent.

:) Inger

alexxis sa...

GRATTIS med 2 plassn..kjempe bra;))

Anonym sa...

Gratulere....artig med sånne oppmuntringer:)) Lillian.

Black Feathers sa...

Hei Sissel.
Gratulerer så mye med andre plassen. Vet du siden jeg stemte på bildet ditt så var jeg en av fem som ble trukket ut til å få en sommerpakke fra Kid. Det var kjempe moro. ;)

Jeg har linket til deg i dag siden du tipset meg om gull paljett putene. Takk for tipset.
Ha en fin dag. ;)

Black Feathers sa...

Heisann du.
Mest moro var det jo at du kom på 2 plass, men veldig gøy at det blir sommer pakke på meg også. ;)
Ønsker deg en flott helg og håper at formen din er bra selv med storvasking av lagerrommet.
Hilsen Eline. ;)

Ann-Mari sa...

Sååå arti at du kom på andre plass! :) stemte på deg,du er jo så flink :) gleder meg alltid til å se dine nye prosjekter :) mvh Ann-Mari