tirsdag 2. oktober 2012

Den heldige VINNER av HUSREGLER

 
 




Endelig ... et par dager forsinket har jeg latt randomen trukket vinner av  min Give away  der  premien er disse flotte Husregler:)


Først av alt må jeg få takke alle som har vært med på denne.

For denne gangen ble det satt personlig rekord  her inne på Daisys home.
Så tydelig at mange ønsket seg disse å kunne pryde hjemmet sitt med.

Velkommen skal dere være, som i det siste har blitt følgere her inne på bloggen:)

Virkelig kjempemorro at såpass mange ville være med, så tusen takk til hver og en av dere:)


                 En vinner måtte det jo bli ...
             


   Gratulerer så masse til den heldige som ble
                          Linda Totland.


                     Får håpe premien faller i smak D:)

                                   
                           Sissel


 

6 kommentarer:

Linn sa...

Gratulerer så masse til Linda:) heldig er hun:):) du har en bra blogg Sissel, ikke rart du får rekorder på bloggen din:) det skyldes ikke alene give awayen din:);) glem aldri det:) en fin kveld videre til deg:) klem

Jatte sa...

Gratulerer så mye til den HELDIGE!

Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg - ble veldig fornøyd med den nye stuen, veldig godt med forandring :D føler det er veldig meg slik det er nå :)

Ha en fin Onsdag -
Klem Jatte♥

Et puslespill sa...

Kjempe fin, synd jeg ikke oppdaget den før nå. :-)

Et puslespill sa...

Den var kjempefin! Synd jeg ikke oppdaget den før nå. :-)

Anonym sa...

Tusen, tusen takk, Sissel!!!
Ble kjempe, kjempe glad jeg :)
Klem Linda

Anonym sa...

Får man kjøpt husreglene noen steder?