fredag 21. desember 2012

JULEHUSET er ferdigpyntet.




                                                   JUL I KJØKKENKROKEN


Har blitt ei stund siden forrige blogginnlegget og det har sin grunn.

Ikke stort en får gjort uten PC å blogge ifra.
Var så uheldig at pcn kollapset for ei tid tilbake og det viste seg at det værst tenkelige hadde skjedd, hovedkortet var ødelagt.

Med flere hundre bilder som også ligger på denne, selvsagt ikke kopiert håper de kan reddes D :)


Nå er iallefall julehuset komplett her hos hos :)

Fikk tatt noen bilder her om dagen, da det enda var lyst utendørs.
Det vanskelige på denne tiden på året er jo å få tatt så noen lunde bra bilder, da det er stort sett mørkt mesteparten av døgnet.








Noen stemningsbilder hentet ifra forkjellige steder i heimen.


Har prøvd å pynte til Julehøytiden uten fargen RØD, men det blir desverre ikke Jul for min del.

Noe begrenset er vel rødfargen blitt etter hvert, men noe RØDT må det fortsatt være.

Så en kombinasjon er vel det jeg foretrekker.








                                             SPISESTUA I SØLV / HVITT m touch av rødt



Blogger fra låne PC ikveld, datra sin. Og får prøve åssen en MAC PRO fungerer.

Utfordrende og spennende å prøve noe nytt, så aner rett og slett ikke hvordan dette innlegget kommer til å se ut, ferdig :)

Så er det bare å håpe på at kanskje  Julenissen kommer med en eller annen PC i sekken sin til meg iår :)

Ellers så blir det vel heller dårlig med innlegg herifra .....

Har bare de siste dagene fått sett hvor innmari avhengig man er blitt av denne dataverdenen.

Plutselig hadde jeg jo så masse jeg skulle blogge om, men hva hjelper vel det UTEN pc.

Har heller ikke fått sjekket innom yndlingsbloggene mine og lagt igjen kommentarer, men får vel ta det igjen om Nissefar dukker opp med PC :)





Tenk dere,  juleaften er like om hjørnet ....




                               Klem Sissel









5 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Nydelig julepyntet hjem, Sissel! Enig med deg, selv om det ikke er så mye rødt hos meg lenger heller, må jeg noen innslag av rødt hist og pist. Så synd med pc'n din, da :( Får håpe nissen er snill med deg i år;) Jeg er nesten ferdig til jul. Siste innkjøp i morgen, brød og melk og noe småtteri. Mangler bare å stryke noen duker og pusse sølv, så er jeg ferdig. Gleder meg til 5 dager fri. Ha en riktig fin julefeiring, så blogges vi igjen når du er oppe og går i blogglandia igjen.

Juleklem fra Eli:)

Linn sa...

Åååååå Sissel så fiiiiiiiiiiint:):) du har jo fått det så julete og fint:):)
Jeg håper på og få det meste i boks idag:) her har sykdom kommet skjønner du:( min kjære kom syk hjem fra jobb og er fortsatt syk,min sønn har ørebetennelse, og jeg og frøkna har tett nese og halsvondt:/ hærlig;) ikke akkurat..
Så utrolig trist at pcen kræsja, jeg håper du får reddet bildene:):)
Og så vil jeg få ønsket deg en riktig god jul, håper du koser deg masse sammen med kjente og kjære:):):)
Stor jule klem fra Linn:):)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så fint !!!
Håper du får reddet bildene og alt det viktige på pcn din !
ønsker deg en gooood jul !!
klem

Havfruen sa...

Nærmest krise å ikke ha pc. Håper nissen kommer:)
Du har det julete, akkurat som jeg liker det og rødt må til, helt enig:)
Riktig god jul, klem fra meg:)

alexxis sa...

såå koselig:))