torsdag 31. januar 2013

TIPS - lag TAVLE VEGG i krydderhyllen








Da ble det en aldri så liten makeover av den integrerte  krydder hyllen på kjøkkenet.


Det ble enkelt gjort med noen strøk tavlemaling i krydder hyllens bakvegg.


Fjernet den øverste lille hyllen som da gjør at denne  nå også kan brukes  som en liten tavle.



På toppen av hyllen har det såvidt blitt plass til en liten hvit trekasse  NO. 5











For å gjøre litt ekstra stas på krydder glassene, ble Dymoen tatt ibruk.



Fjernet de originale etikketene på glassene som skulle vise seg å bli en jobb i seg selv :) 












Ble fint å få inn dette sorte elementet i den ellers  så  hvite innredningen.



Ikke alltid så mye som skal til for å gi det hele et nytt lite løft :)





               Ha en strålende helg da folkens 




                                             Sissel




10 kommentarer:

alexxis sa...

stilig:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Dette ble kjempetøfft!:D kreativt!

Linn sa...

Heeeeeij, jeg har jo ei lekker krydderhylle som jeg har fått av svigermor;-) men det mangler "plate/ vegg" bak på den da, men det er jo null problem og fikse;-)
Jeg har ikke fått undersøkt noe med tre sjernersen enda, er permittert og har vert det hele januar så jeg har ikke truffet gjengen enda;-) jeg stoler mere på de som er ute og arbeider daglig med produktene enn de som selger dem;-)
Ønsker deg ei helt hærlig helg Sissel:-)
Klem fra Linn:-)

PillePalle sa...

Utrolig bra idé!

PillePalle sa...

Utroli bra idé!

Anonym sa...

Dette var smart Sissel!
Tavlemaling er gøy!!
Ha en fin helg da :)
klem Laila

Notre Maison sa...

Kjempefint, og veldig god idè! Det kan en jo faktisk godt gjøre med tallerkenhyller som har plate bak også..Takk for tips! Ha en fin helg, klem

Mor Inger`s hus sa...

Så stilig dette ble.
Er visst lenge siden jeg har besøkt deg, og måtte bla litt.
Kontoret ditt er jo bare helt fantastisk.

:) Inger

Synnøve sa...

Jeg skjønner ikke hvordan du kommer på alle ideene dine:-) Du greier og komme med noe nytt alltid du:-) Jeg er så imponert over deg:-)
Det ble rett og slett rålekkert:-)
Ønsker deg ei fin helg:-)
Klem Synnøve

Brunt sukker sa...

HEI:))
SÅ RYDDIG Å BRA DETTE BLEI
KOSELLIGE BLOGG DU HAR
LEGGER MEG TIL SOM FØLLER
KLEM ELI:)