søndag 24. februar 2013

Spisestua og litt nytt ...









Med fem dager i strekk under feber dyna, er jeg såvidt oppegående og tid for en liten pc sjekk D :) 

Sånn er det når influensaen herjer i en fra før av lite medgjørlig kropp.



Ønske om å lage et aldri så lite blogginnlegg begynner så smått å melde seg kanskje  et tegn på at influensaen er på etterlengtet tilbaketur ?

Kjente iallefall at det  var bra å finne bilder som allerede ligger ubrukte på pcn.



Her på spisestua kom de  Mega - svære ønskelampene  mine på plass for ei tid tilbake.
Liker at det meste i interiøret skal være STORT og SYNLIG.
Disse taklampene ble intet unntak D :) 

Hadde egentlig ikke tenkt å blogge dette ....
Av den gode grunn at  lampene ble hengt alt for langt ifra hverandre noe som er blitt fikset på i ettertid :) 

Her er det snakk om detaljer og skal det være så SKAL det være riktig :)


Ble definitivt bedre ETTER ....


De flotte House doctor taklampene som hang over bordet  tidligere har jeg funnet ny fin plass til ... 



              Sniktitt på  nye Badespeilet - resten får vente 







Prosjekt Bad står desverre helt i stampe men får vel ta det igjen etter hvert.



Badet skal få sitt helt spesielle speil, som blir utrolig morro å pryde veggen med.



Har fått satt speil i en kjempestor gammel vindusramme noe som ble sinnsykt stilig :)
Og at badet skal preges av gjenbruk for å få satt det personlige preget, er det ingen tvil om :) 





                 Men aller først må kroppen pleies ......





                                      Sissel 











5 kommentarer:

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Masse gooooooooooood bedring :)
lekre bilder og spent på badet ditt !
klem :)

alexxis sa...

det ble kjempe fint:) speile be oxo veldig stilig:)

Jatte sa...

Oh my, SÅ KULE lamper! Vil ha noe lignende på kjøkkenet mitt når jeg skal male der... røft og lekkert!

Håper formen er stigende,
Ha en fin ny uke,
Klemmer fra Jatte♥

Elis lille rede sa...

Den har bare blitt såååå lekker den spisestua di, altså! Jeg har planer om å prøve meg på lignende prosjekt på spisebordet mitt også. Hadde egentlig tenkt til å male det hvitt, men har lyst til å prøve noe annet. Blir det ikke fint, er det jo bare å male over, ikke sant;) Ønsker deg en riktig god bedring, Sissel! Uff, nå fortjener du å blir ordentlig frisk, synes jeg!

God-bedring-klem fra Eli :)

Black Feathers sa...

Herlige bilder hos deg i dag. Så leit å høre at du er syk. Influensa er ikke noe moro. Jeg håper at du snart er frisk igjen og kan holde på med prosjektene dine. :)

God bedring. :)
Klem Eline.