tirsdag 4. juni 2013

KREMMERHUS - stæsj på Kabeltrommelen ...









Noen inspirasjonsbilder ifra kjøkkenkroken idag :)



Er liksom kommet tilbake til det normale igjen nå da med tanke på temperaturen,  9-10 grader.

Hærlig var det iallefall så lenge den varte varmebølgen som vi har vært så heldig å hatt ei stund nå her i Namdalen.


Men ikke noe sturing av den grunn, alltids noe å ta seg til med også innendørs  som burde vært gjort:) 


Så litt ommøblering og malingspjusk har blitt unnagjort.













Sjekk nye Kremmerhus brettet med de skjønneste KREMMER -lyslyktene... disse var jeg så heldig å få i
overraskelses gave her om dagen :)
Tusen takk snille Datra 




Uh..uh..uh.. en morsom dekorativ Ugle - Vase .....

Har den samme i lampe også, disse er jo såå søte :)


Alt dette kan shoppes på nettbutikken til Kremmerhuset 
Supert for oss som bor langt ifra nærmeste butikk D :)









Jippi ... endelig ett Kurvbrett som passer  fint inn til det røffe kabeltrommel bordet.

Disse kan faktisk kjøpes i to forskjellige str. og er i utførelse kurv / zink .

Jeg har de begge, det minste pryder for tiden sofabordet som kan sees HER

Alltid morro når en føler at det harmonerer i interiøret. 

Og denne gang var det  just nettopp Kremmer - stæsj som skulle til for å få det perfekt :)






Take care folkens og ha en fortsatt fin dag  da dere :) 








                                 Sissel

3 kommentarer:

Mor Inger`s hus sa...

Skikkelig harmoni på bordet ditt - det brettet er bare knallfint.
Er en sånn godfølelse når en finner det en har leita etter.

Etter 2 dager med varme, er det bare 9 grader igjen her også:)

:) Inger

Linn sa...

Det er så utrolig fint hjemme hos deg Sissel:-)
Så snill jenta di er som kommer hjem med slike gaver til a mor:-):-) fin va de;-)
Jeg beklager at jeg ikke har vert like mye innom hos deg, men har gått rundt og vært bekymret for en kul i brystet jeg oppdaget for ei stund siden:-/ så jeg har vært svært fraværende leeenge....men idag var jeg på ultralyd og fikk mistanken avkreftet, HELDIGVIS:-) så nå kanskje blir det nye innlegg igjenn:-) hvis jeg får tid da;-) vi driver og skifter bordkledning, så jeg tilbringer ettermiddagen og kvelden stort sett oppi stilasen sammen med min trofaste malerkost;-)
Håper alt er bra ellers?
Savnet og innom deg merket jeg nå når jeg først tok meg tid:-)
Ønsker deg en finfin kveld videre:-)
Klem fra meg:-)

alexxis sa...

kjempe fint, bra lysestakene falt i smak da:)