onsdag 23. juli 2014

Min Gamle 70 - talls Sminkekommode Før - Etter





Dette er ett møbel som har fulgt meg i mange år.



 Husker at  jeg  var ganske så stolt da jeg omsider hadde spart opp mine egne penger, for å kunne kjøpe min egen sminkekommode:)


 De siste årene  har denne  stått  nedstøvet og lagret langt inne på garasjeloftet.

 Originalt var dette i teak, sånn typisk 70-talls look. 
 En gang på 90- tallet fikk kommoden denne fæle rødfargen.

Men  da fortsatt med de originale håndtakene og ben.

Ja, da man kan se hvordan smaken og interiøret forandrer seg :)




                                                 FØR




Her er det kommet på plass i malebua, klar for en real makover:)

Etter å ha blitt pusset og vasket ned, så fikk kommoden ett strøk med sperre/heftgrunn.


Valget falt på å male med Bengalack da jeg ønsket høy glansgrad, i fargene sort og hvitt.



Bena på dette møblet var så absolutt nødvendig å skifte. 
Og med nye påsatt ben og Rm håndtak, ble det som ett nytt møbel.




                                               ETTER 






                       










Følg med gjerne på instagram der er jeg å finne under sisselsDhome



Trenger vel ikke å si at jeg er hekta :)
Med utrolige  4000 følgere i det siste, så er insta blitt en klar favoritt :)





Fortsatt fin Sommer til dere som titter innom :)




                          Sissel



8 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempe fin ble den - det ble en skikkelig makeover! :)

alexxis sa...

den ble jo veldig lekker da :)

Elis lille rede sa...

Å fy søren, så lekker den ble. Svart, hvitt og sølv er bankers!

Klem fra Eli:)

Unknown sa...

Vakker blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapet Ha en fin sommer =)

Unknown sa...

Vakker blogg du har. Jeg er imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapet Ha en fin sommer =)

Interiornytt sa...

Den ble kjempefin! Har du lagd beina selv? :)

Notre Maison sa...

Stilig! Den ble jo helt ny. Ser at håndtakene er fra RM. Hvor fant du dem?

OSLOFRU sa...

Så fint det blev! Helt i min stil ;) <3