fredag 22. januar 2010

PICASSO BORDLAMPE

Spesielt stilig design på denne lampen.Picasso heter den og er i SØLV blank forkrommet keramikk.Og det beste av alt,den har nå fått plass på stua!Hvor den passer godt inn da det for tiden går mye i blant annet SØLV.

Skulle fått tatt en bloggerunde ,men det har blitt litt dårlig med det i det siste.For her har ryggsmertene tatt det meste av Energien min den siste tiden.Så da er det ikke annet å gjøre enn å roe ned med smertestillende og medesiner.Hadde liksom IKKE regnet med at det skulle bli så ille igjen,er jo bare i overkant av et år siden siste opperasjon.Så tiden får vise.Her..Blir vel en rolig Fredagskveld og kikke på Det Store Korslaget!SÅ ØNSKER DERE EN FIN FREDAGSKVELD!

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Oi...for en stilig lampe:) Helt i min stil...
Ikke gøy med vond rygg, nå må du ta vare på deg selv!!
Hund ja...vet alt hva du skriver..håper du overkommer savnet og får deg en ny turkompis i livet ditt. Jeg kommer aldri til å være ute, alltid hatt en 4-bent venn i huset.
Boka mi kostet ca 800 NOK, men som du ser har jeg mange bilder på hvert innlegg, noe som fordyrer.
Men utrolig gøy å ha...når man går ut på dato og barnebarn kan overta:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Torilpia sa...

Kjedelig med de ryggproblemene du har .. blir så satt ut av sånt. Huffameg .. håper du slipper ny operasjon men at det på mirakuløst vis ordner seg :o) God bedring!

Lampen var kjempestilig .. hadde ikke sagt nei-takk til den :o)

Ha ei fortsatt flott helg - klem!

Synnøve sa...

Stilig lampe. Har aldri sett maken av den før jeg.
Jeg har ikke lært meg alt på nye pc ennå. Men jeg er ikke noe flink med data heller. Sitter og knoter.
Ønsker deg god bedring,håper virkelig ryggen din blir fort bra uten opperasjon igjen.
Jeg har fått kortison sprøyte i skuldra i dag. har gått med betennelse i den siden september. Har prøvd tablettkurer og akupunktur uten virkning. Blir det ikke bra nå så blir
det opperasjon;(
Ha ei fin helg.
Klem

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så koselig at du vil være med på give away inne hos meg!

God helg!
Klem

Anonym sa...

Stilig lampe:)
Ønsker deg masse GOD BEDRING!
Å tusen takk for koselig kommentar frå deg:)
Ha ei fin helg
Klem Nina

Bjørkely sa...

hei hei!
Huff.. ikke noe særlig å ha vondt i ryggen.
God bedring og bare hold deg i ro! :)

Jeanette sa...

Så utrolig tøff lampe!! den likte jeg! Takk for koselig hilsen på bloggen min!!

Huff, vil ikke tenke på når den dagen kommer hvor Zenta blir borte!! Føler med deg.....man blir jo sååå glad i disse dyra!! De er jo som barna våre!!

kos og klem Jeanette

alexxis sa...

rååå stilig:)