søndag 24. januar 2010

STEMNINGSBILDER-DET SORTE OG SØLV

Søndagskveldens Stemningsbilder ifra heimen.Og disse kommer ifra Vindfanggangen ,den Første Gangen der hvor ytterdøren er.Her står ZINK husa  og nå en bilderamme også i Zink,der hvor vår kjære DAISY har fått plass.IEr nå faktisk nå gått over tre måneder siden ho forlot oss,men det har ikke gått en ENESTE dag hvor jeg ikke har hatt ho i tankene.Savner ho så utrolig mye !

Her i gangen går det i SORT og SØLV,det var jo dette Veggtipset mitt som var på Trykk i Boligpluss.Og synest at den fungerer enda jeg,og så er det stæsja med de samme fargene.Likeså denne Speilkommoden er  SPRAYET med SØLVspray,for å få denne Finishen.Denne er vist i et tidligere innlegg.Ei ny ubrukt uke står foran oss-NY UKE NYE MULIGHETER.Og det er jeg sikker på at dere bloggedamer vet å utnytte!

5 kommentarer:

Jeanette sa...

stilig!! jeg bare DIGGER hjemmet ditt!! flytter gjerne inn jeg asså!! hehe

Ha en flott mandag!!


klem

Anonym sa...

Koselige stemningsbilder:)
Ønsker deg en fin dag
Klem Nina

Havfruen sa...

For en lekker gang:) Den knæsje tapeten da:) Zinkhus har jeg omtrent gitt opp å få tak i, alle nettbutikker har "utsolgt".
Skjønner godt ditt savn etter Daisy..
Ha en flott mandag, klem fra meg:)

Havfruen sa...

Nå måtte jeg inn og se en gang til, du imponerer:) Tapet eller ei, det var knall:)
Nyt kvelden:)

Torilpia sa...

Så tipset ditt i BoligPluss jeg .. og ettersom jeg har lært deg å "kjenne" så er du rimelig svak for sølv ja .. :o)

Skjønner jo at du savner Daisy da. De har jo sin egen personlighet disse dyrene.

Hvor holdbart er det å spraylakke møbler?? Er så redd for at de skal bli oppstripet med en gang .. Eller er det like holdbart som maling?? Har bare lakka småting enda jeg ..

Håper alt er bra med deg og ryggen din - ha en kjempefin ny uke - klem!