tirsdag 18. mai 2010

FLERE BILDER AV" WINTERGARDEN"

Her ute kom dette Skapet mere til sin rett.Har brukt HYLLEKNEKTER for å pynte opp litt i vinduene,for her ute er det ikke aktuelt med noen form for Gardiner.Og fikk bare en ide om at sånne Knekter kunne bli fine istede for Gardiner,eller hva?...Her har jeg brukt av den Største typen.

OMMØBLERING måtte til...



I fra en annen Vinkel dette ....

Her kommer det enda noen flere bilder ifra WinterGarden.Da jeg skulle få designet Stickers til dette rommet så bestemte jeg at det skulle være Engelske VeggOrd,og alle i samme skrifttype.Litt uvanlig kanskje ,for de fleste går for de FRANSKE for tiden! Uansett ,dekorativt er det jo å pynte opp med disse...Et aldri så lite Styr for å få satt de på riktig,så de ikke blir alt for skeive også...

7 kommentarer:

Precious Home sa...

For en vakker vinterhage! Misunner deg virkelg. Fått det ordentlig lekkert der må jeg si!

ha en fin kveld!

My home is my Castle sa...

jeg sier det igjen...
Du er så heldig som har denne nydelige vinterhagen !!!!
Nydelig med hylleknekter i vinduene :)

Klem,Kari

Precious Home sa...

For en vakker vinterhage! Misunner deg virkelg. Fått det ordentlig lekkert der må jeg si!

ha en fin kveld!

Synnøve sa...

Hylleknektene i vinduer var rå leSå lekkert.
Jeg liker egentlig norske ord best. men det er smak og behag.
Hvor har du kjøpt de hviteputene med skrift på?

Vinterhagen din er bare nydelig.å den blir ikke jeg lei av og se.
Jeg skjønner hvorda du har det med sorgen over Daisys. Det er nå først jeg greier og snakke om Garp uten og gråte.
I dag har jeg passet Denis. det er morro med hund igjen.
Klem Synnøve

Havfruen sa...

Nei, der skal du ikke ha gardiner!! Hylleknektene var prikken over ièn, knall:)
Sier det igjen...der skulle jeg trivdes:)
Hvorfor fransk? Like flott med engelsk, eller norsk for den saks skyld.

Ha en flott kveld, imorgen blir det visst godvær. Sol i dag også men den gode tempen uteble...
Klem fra meg:)

alexxis sa...

ja dokk har en vakker vinterhage..ble så kanlle fint der at det:)
synes dte ble bra med de i rutene istede for gardiner..noe nytt:)

Hilde Alver Selvnes sa...

Hvor har du kjøpt veggklokken din? :-)