søndag 16. mai 2010

UTEROMMET/VINTERHAGEN FØR-ETTER


Her er det nå blitt mye mere koseligere å være,lysere og lettere ble det ETTER oppussingen.Som vi nå får si oss ferdig med foreløbig....Siste av puter og stæsj er nå kommet på plass og må si oss ganske fornøyd med resultatet.Den største forandringene her ute ble nok den Peisen som var ubehandlet lecastein,som nå er blitt HVit og lys.Denne fikk da den oppussingen den fortjente,her er det blitt brukt et stoff som heter HeidiMurmaling,vanskelig stoff og legge på må jeg si....ikke noe jobb for meg dette nei!Saken er vel den at MUREN kan Puste etter behandling med dette.Ikke tilrådelig å bruke Vanlig Maling på et sånt prosjekt fikk vi beskjed om.   Så med tilhørende SitteBenker og stæsj så kan man nesten ikke tro det er den samme plassen!Her er det FØR -ETTER bilder ,så forskjellen virkelig kan sees.Skal bli flere bilder av resten av rommet etterhvert...Her er vi så heldige å ha over 20 varmegrader idag,så får vel komme seg utendørs å Nyte finværet mens man har det!

10 kommentarer:

Precious Home sa...

fortsatt grønn av misunnelse her;O)
Utrolig nydelig!

Precious Home sa...

fortsatt grønn av misunnelse her;O)
Utrolig nydelig!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Oi, så kjempeflott den vinterhagen din vart etter opp-pussing :) Utrulig lekker! Du er så flink, Sissel! :) Skulle gjerne hatt ein slik ein vi også. *stort smil*

Håper du får nyte mange flotte dagar i den :)

Tusen takk for stemmen din :) Kjempekoslig!

Ønsker deg og dine ei herlig 17mai :)

Godklem

alexxis sa...

det ble sykt fint og koselig :))
kjempe bra:)

My home is my Castle sa...

For en forandring !!!
Kjempelekkert ble det, lyst og flott :)))

Ønsker deg og dine en fin 17. mai :)

Klem,Kari

Anonym sa...

så flott det ble.lyst og lyt og luftig:)kan tenke meg dere koser dere her.klem:)
ha en fin dag i morgen.Hipp Hipp Hurra:)

Synnøve sa...

Skal ikke tru det er det samme rommet.
Jeg syntes det ble så fint med de rosa putene dine.
Ønsker deg en fin 17mai:))
Klem

Havfruen sa...

Himalaya så flott det ble...knall!!
Der skulle jeg trivdes:) med et glass rødvin:)
Sommeren vi hadde i går gikk over gitt..la oss håpe den kommer tilbake:)
Fortsatt god feiring, klem fra meg:)

Anonym sa...

knallfint vart d!!ann lisbeth

Torilpia sa...

Det ble altså så lekkert!!!

Og du vet jo at jeg elsker rosa så da ble de nye putene max perfekt fra mitt synspunkt :o)

Dette blir vel en toppers plass og kose seg i sommerhalvåret - og kanskje litt utenom også?? :o)