onsdag 30. juni 2010

TREKNINGEN AV MIN GIVE-AWAY-2 ÅR SOM INTERIØRBLOGGER

Her er det klart for TREKKNINGEN,alt gjort klart..Litt av en jobb da å klippe så masse lapper å skrive på..hi..hi.Men skal det være så SKAL det være!
Tamm...ta...tamm..taaa... ta ta....Så er Trekkningen gjort og jeg må få TAKKE dere ALLE som ville være med .Det var morro å se at så mange av dere ville følge bloggen min og være med på dette.Derfor syntest jeg at det var på sin plass å trekke en EKSTRA premie også.Og det blir da dette morsomme SKILTET og to gode duftesåper.
Tenke seg til at jeg på dagen idag har vært Interiørblogger i 2 ÅR.Ja ,det har vært utrolig morsomt å få lov å være en del av gjengen her inne i Blogglandia.Både på godt og "vondt"..Tenker seff. på innlegget jeg hadde igår,uten at jeg skal komme nærmere inn på det nå!Men mest har det vært morro å få drive med dette og hente inspirasjon av alle dere kreative damene som jeg føler å ha blitt  "kjent" med her inne!Det er jo det som er så morsomt at her treffer man så  mange flotte personer,som man får lov å hente og  dele inspirasjon med.
Hadde ikke tenkt tanken da jeg startet med denne Bloggingen ,at jeg skulle drive på i så lang tid fremover...Men sånn er det blitt og etter alle Positive ,gode kommentarer på forrige innlegget ,så håper jeg å fortsette også fremover...
Men så til de som vant GRATULERER til PRESIOUS Home  som vant 1.premien .Den nostalgiske boken og lille hjerteskiltet. Og dette er en kjempeflott blogg , til dere som ikke har vært der enda,Anbefales å ta en titt inn dit!Har fulgt denne bloggen siden begynnelsen.
2.premie. den gjikk til Cissemosse som blogger ifra sitt 50tallshjem ,landlig utenfor Oslo.Og som for meg er en helt ny og hærlig blogg !
Så Grattis til dere begge!

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Gratulerer til vinnerne:) De får flotte premier fra deg:)
Flott kveld videre til deg, klem fra meg:)

cissemosse sa...

Hurra, så gøy at jeg vant!! Kejmpefin premie! Geder meg!
Må bare få gi deg et kompliment for bloggen din og hjemmet ditt også! Så utrolig kreativt og flott! Du har virkelig din egen stil! Friskt og sprekt! Og makeoverne er spennende og annerledes! Veldig inspirerende!

Mailadressa mi er cissemosse@gmail.com

Fruen på Skogmo sa...

Hei og hopp!
Måååå bare få tipse deg om en forholdsvis ny interiørblogger heimant, og ikke minst hennes nyyyydelige interiørbutikk: http://fieshverdag.blogspot.com
ENDELIG får vi litt meir enn Black Design å velg i vi som e fra Ytter-Namdal'n å ;o)

Ha en finfin dag! Stor klem

Precious Home sa...

Utrolig moro! Min første gang å vinne en give away! Å helt utrolig at det var hos favoritt-bloggeren min!


Jannicke1986@hotmail.com