torsdag 1. juli 2010

TAKK TIL ALLE DERE POSITIVE BLOGGERE-FRA EN MEDBLOGGER

Tusen takk til dere alle som hadde lagt igjen  oppmuntrende Kommentarer ,etter innlegget mitt! Skjønner nok at det er flere enn meg som har fått med seg litt av hvert rundt omkring her inne i Blogglandia...Men når NOEN går så langt som det er blitt gjort i enkelte tilfeller,hvor innlegg kan gå på det å kun KRITISERE oss andre Bloggere.Ja,da mener jeg at det er gått alt for LANGT! For min del så var jeg inne på nettopp dette temaet i et innlegg jeg da hadde i febr ifjor.Så dette har pågått i lang tid,ikke noe som  har kommet i det siste Nei!Men ville dengang ikke skrive så mye om det....Det ble da blant annet Gjitt Kritikk for at noen viste SOFAputer som de hadde kjøpt.For dette var neimen ikke mye å blogge om....Så seff ble jeg PROVOSERT av netopp dette da jeg hadde innlegg om dette selv.Kanskje det er disse Bloggerne  som KRITISERTE som må finne på noe annet å fordrive Tiden med,ikke vet jeg.....
Jeg kommer nok til å fortsette å blogge også i tiden fremover og det mye takket være de Flotte Positive personene som jeg forholder meg til her inne,Takk enda en gang til DERE!Gjør jo dette først og fremst for at det skalvære, og er gøy å drive med .Har den STILEN og gjør å viser de MAKEOVER ,som jeg alltid har gjort.Selv om enkelte hevder at å MALE noe hvitt, ikke er noen MAKEOVER! Forstå det de som kan.. Kreativitet og ikke minst INSPIRASJON er det å hente i massevis også hos disse Bloggerne.Like mye Jobb ligger det iallefall bak et hvert oppussingsprosjekt,og for meg er HVER og ETT jeg ser her inne i Blogglandia, UNIKT.Det være seg om det er med eller UTEN TAPET,eller SPRAYET i SØLV eller HVITT ,Malt i SORT eller ROSA!Ideer og tanker ligger bak hvert et Prosjekt,UANSETT!Det vet vi da vel alle som er INTERIØRBLOGGERE!
Håper at vi Slipper mere ForSuring her inne og la HVER enkelt Kose seg med bloggingen og få LOV å ha og Vise de STILENE vi liker og TRIVEST med.Som en medblogger skrev DET VIKTIGSTE ER Å FØLGE SIN EGEN STIL!
HA EN FLOTTERS TORSDAGSKVELD!

5 kommentarer:

Anonym sa...

do u have a mail-adress maybee?

Havfruen sa...

Trodde å vise fram sine prosjekter var å å inspirere jeg...ble nysgjerrig etter det innlegget ditt. Kopiering er vel drøyt å påstå, det hever du deg høyt over håper jeg:)) Intriger i blogglandia trodde jeg ikke var mulig...så jeg får holde meg til min stil:)
Jeg har vel kopiert noe jeg også? Malt noe hvitt og kanskje slår jeg til med noe sort, for det er tøfft:) Det må vel være lov:))
Stå på du Sissel, blogg i vei, det er din blogg, ditt hjem, din stil! Du liker det og da er det opp til deg:)
Kos dæ, klæm fra mæ...me malingsflækka..

Anonym sa...

Heisan!
Fant deg gjennom cissemose. Hun var jo så heldig som vant hos deg:D
Har jo ikke blogget så lenge, så jeg blir jo så glad når jeg kommer til nye flotte blogger!
Ble jo satt ut av innlegget ditt, og forstår frustrasjonen din godt. Er det mulig??
Jeg koser meg så her i Blogglandia med å se andres kreative ideer i både hus og hage. Det er så spennende og innspirerende!
Håper virkelig at du fortsetter med den fine bloggen din!!
klem Laila

Besta sa...

Ja en skal høre og lese mye rart:)
Jeg fortsetter som før med å vise puter, hvitmalte møbler og brune eller svarte møbler. Så kan de som ikke liker det la være ¨å lese min blogg:)
Ha en fin helg.

klem fra marilyn

Anonym sa...

hei Sissel.
For å ikke lage det mere surt velger jeg å være anonym i denne kommentaren....
Jeg vil bare gi deg min sympati ;O))
Jeg har skjønt hvem det er som driver å henger deg ut.
Må si jeg er sjokkert hvordan det går ann å oppføre seg her i bloglandia!!!
Dette gjør hun kun for å fremheve seg selv!
Men dette ble nok en dårlig reklame for henne.
Hvis hun ikke ønsker at andre skal kopiere henne så burde hun ikke blogget om sine prosjekter...
Du linket jo til henne i det første "skapinnlegget", hmm...det burde hun vel vært fornøyd med....
Nei hun burde skamme seg!
Håper hun angrer seg nå, men det kan vel ikke denne damen innrømme ;O)
Hevd deg over dette Sissel, og stå på videre!

Stor klem fra en bloggevenn!