onsdag 7. juli 2010

DETALJENE SOM TELLER....?OG fremdeles litt TANKER ifra en medblogger...

Så søte disse jernplatene med bilder...Fikk skiftet ut de små jeg hadde her i Vindusrammen fra før,til disse i STØRRE versjon.


Stearinlys med fin dekor ....Egner seg fint til Stilleben...

Sant og Si ,så er det viktig med DETALJER i interiøret! Men,har en GRENSE der, man skal selvsagt IKKE overdrive...For da da kan fort virke ROTETE og Overstylet i hjemmet.Det er da min mening..Men noe må det selvsagt være og hos meg er  nok hver "lille"DETALJ grundig gjennomtenkt....
Har vært inne hos den flotte nettbutikken MIRABELL  Der det for tiden er SOMMERsalg og da må en Interiørfrelst selvsagt Passe PÅ! Og disse småting ble noe av det jeg fikk derifra,og som da allerede er kommet på Plass...Nettbutikken anbefales selvsagt da det også var kort leveringstid,for det er noe som jeg Setter pris på! Uansett,.Er det noe jeg bestiller så vil jeg ha det RASKT!
Her har vi hatt en helt Strålendes hærlig dag,med høy temp.og masse SOL! Tenkte faktisk på om vi skal våge og SJØsette Båten vår ,i håp om å få noen flere finVærsdager.Hittil har det jo vært så elendig at Båten står enda trygt i GARASJEN...Ser desverre ikke bra ut på VærBarometeret...
Har tilfeldigvis kommet over Innlegg hos Bloggere her inne og ser at det fremdeles Er litt Diskusjon ang.det jeg tok opp her om dagen  i dette innlegget TANKER IFRA EN MEDBLOGGER-hvorfor Kritisere andre Bloggere  Og tydeligvis noen som kaller dette KRANGLING og det blir vel litt for DUMT ! Det var iallefall ikke min hensikt ,men heller å fortelle Åssen jeg har opplevd dette her inne.Og hva evnt.ANDRE har til mening om netopp en sånn ting ja,det får de svare for SELV.Vet jeg skrev en kommentar inne hos en blogger og den ble IKKE lagt ut,FOrtså det den som KAN! Tydeligvis NOEN der ute som ikke har fått med seg HVA det egentlig var SNAKK om.Nesten så man blir litt Provosert,IGJEN....
Men nei,velger å legge det PÅ IS...For her inne skal det jo kun være Morsomt å være eller....?
Ha en FORTSATT fin SommerKVELD!

3 kommentarer:

Anonym sa...

flott:)det er så utrolig stilig hos deg.
stolene i forrrje innlegg var jo rå kule:):)
har vist ikke fått med meg innlegget du viser til,leste d nå.selv har jeg ikke opplevd dette,men kan ikke fatte hvorfor noen kan gjøre slikt,vi har alle ulik smak,inspirasjonen får vi jo fra hverandre(noe hun det gjelder sikkert får også)
Jeg blir rett og slett drit F...... når jeg hører slikt.det er forkastelig.
Men jeg ber deg om en ting....IKKE SLUTT Å BLOGG VENNEN.....bloggen din er et høydepunkt i hverdagen:):)
sender deg masse klemmer og stå på.....vi er her for å støtte deg:)

Torilpia sa...

Håper kommentarene du har fått i det siste sier deg at du ikke må slutte å blogge - for du er en toppers person som bidrar med mye i bloggverdenen. Hvem som inspirerer hvem blir for dumt ..

Selv har jeg jo vært innom male alt trehvitt - hvitt og gjerne shabbe det litt - jeg også .. men hvem som hadde idèen først .. eeehh .. aner ikke - og ikke bryr jeg meg om det heller. Det jeg malte ble bra - men nå har jeg sluttet med det :o)

Men - noe som er ganske festlig - er når jeg ser film (jeg ser mye film) fra ti-femten år siden - så ser jeg mye som liksom skal være nytt i dag - hvordan er det mulig?? Hvis det er så nytt idag?? Ergo er det noen som har tenkt tanken - hatt idèen - laget produktet - før.

Må innrømme at Irina kom med en ide om å feste mose til en lysestake for en tid tilbake :o) - jeg hadde ikke sett noe lignende før .. men pent??? "NÆÆÆT!!" Artig var det allikevel da .. spesielt måten hun fortalte om det hele på :o)

Vel nok om det .. ikke slutt å blogg i alle fall :o)

Ser du har lagt ut en masse flotte bilder og innlegg siden jeg var her sist - har visst blitt en standard-frase dette - men jeg mener det. Jeg synes du har en gjennomført og god smak. Likte veldig godt balkongkroken din .. så koselig :o)

Håper du har fine dager til tross for bloggetull - kos deg - klemmer!!

Huset i skogen sa...

De stolene var helknæsje! Skjønner at du ikke kunne glemme de og at de var verdt å vente på.

Føler meg litt truffet av det du skriver, i og med at jeg kanskje var en av de som kritiserte inne hos Irina. For det første...det hun kritiserer deg for kan du etter min mening bare glemme først som sist!! Det hører ikke hjemme noe sted det hun kritiserer deg for. Du har ditt på det tørre, og fortsett sånn som du har gjort. Jeg liker stilen din:)

Når jeg sa at jeg syntes det var litt kjedelig med alle de hvite bloggene, så var det kanskje litt lite gjennomtenkt. Hvitt er flott og jeg driver jo selv å maler endel ting hvitt for tiden...
Det var nok heller det at så mange blogger er blitt litt like, det er liksom ikke noe "nytt". Jeg føler at jeg har sett det meste før. Det var IKKE ment som en kritikk av NOEN spesiell, bare så det er sagt!!

Huff, jeg håper virkelig ikke at det blir mer bråk nå. Konstruktiv kritikk må vi vel alle tåle, men jeg leste selv det som ble skrevet av Irina, og jeg skrev det også i kommentaren min at jeg ikke skjønte hva hun anklaget deg for.

Ikke slutt å blogg, du har et fantastisk hjem! Du har en veldig flott og egen stil med hvitt, sort og sølv som ikke mange andre har:)

Ha en flott dag og jeg vil gjerne ha tilbakemelding hvis du ikke er enig i det jeg skriver!