torsdag 10. februar 2011

KID INTERIØR - LETT Å LA SEG FRISTE





   Er man  på Shoppingtur  i  "storbyen "  som for min del er Namsos, er et besøk innom KID butikken et Must.

Der er det alltid spennende Nyheter og  Tibud, og er det noe vi Interiørdamer liker så er det jo netopp den Kombinasjonen.

Og attpåtil  med  den   Blide  Og imøtekommende Betjeningen  som  møter en der  så ligger jo  alt vel til rette for en hyggelig  handel.

Hos KID INTERIØR kan man jo shoppe alt  ifra Gardiner og sengetøy til de skjønneste Interiørting, på et og samme sted .... Lett og bli Fristet !  Hva som ble med Hjem i Shoppingposen derifra denne gangen ble to av disse offwhite Pynteputene med teksten PEACE, i en myk ullignende Kvalitet.

Fikk pyntet opp sofaen litt idag med disse , sammens med de  skjønne Glam/Sølv Putene som  er mitt forrige innkjøp  hos Kid.
 For  første gang i År  tittet faktisk Solen inn gjennom Stuevinduet her  og laget et strålende skinn   i  Sofakroken vår.
Hm..hm..Noe som da også minnet meg på om at det nok er en stund siden Vinduene har fått seg en vask! For de var slettes ikke blanke nei, for å si det mildt.

Koselig at Solen kommer tilbake men da er det nok  mye annet som også Kommer frem.....

Laget  en enkel Dekorasjon av TrollHassel, synest de er så fine. Her satt  sammens  med Dekorkuler i en Stor GlassVase,  Denne skal få lov å   pryde stuebordet i helgen...

ØNSKER DERE ALLE EN FLOTTERS HELGESTART !

15 kommentarer:

Havfruen sa...

Ah...herlig shoppingtur:) Masse flott:))
Jeg skal til Trondheim på shopping imorgen, gjett om jeg gleder meg. Skikkelig jentehelg:)
Ha en riktig god helg, klem fra meg:)

Unknown sa...

Hei! Kjempe fint!!!Flotte puter og fint å mixe litt forskjellige. Jeg syns også Kid er supert ;o)) Klem E

Unknown sa...

Enig med deg. Kid har innimellom noen gullfunn.. Vi tar en pause fra rotehus og kjøkkenoppussing og tar ei natt i Oslo i helga, så da spørs det om jeg får lurt med samboeren med på noen interiørbutikker;)
Godt at sola har tittet frem hos dere hjemme i Namdalen. Her har det snødd og regnet i dag og nå kjenner jeg på gikta at det blir kaldt igjen.
Ha ei super helg. Klem Anki

Fossestua sa...

Elsker Kid jeg også!Finner alltid noe fint hos de :)
Klem fra Lise

Black Feathers sa...

Deilig med en shopping tur i byen. he he, jeg så på samme puta sist jeg var innom Kid. Men det var gardiner som ble med hjem ;)

Lekkert med trollhassel og dekorkulene.
Ha en flott helg ;)

Trollmora sa...

Det var vel like før vi stanget i hverandre der på KID da tenker jeg ;) hihi... kjempefine saker du har kjøpt deg... må ta turen innom der igjen jeg for jeg måtte hjem med en liten syk baby med ørebetennelse.. hadde forresten besøk av en dame fra samme plass som deg her om dagen :)
Hei og hopp!

Oss på Tverråmoen sa...

Kid er absolutt en butikk som må besøkes når man er i Namsos.

Ha ei riktig god helg

Synnøve sa...

Så flotte puter!
Kid har mye fint.
Ønsker deg ei fin helg.
Her er det 14-,så nå har vi tent opp:)
Klem

alexxis sa...

nice nice:)

MissMette sa...

Hei Sissel :)
Enig her, gjør det samme – uansett om det er i Namsos eller Trondheim – må bare innom Kid Interiør :) Flotte puter du har kjøpt deg, og trollhassel er bare nydelig pynt!! Flotte tips til oppbevaring i noen innlegg under også… Ønsker deg en strålende helg, nyt dagene og ha en fin morsdag på søndag. Stor klem fra Mette

w sa...

Kid interiør har masse fint:)
Lar meg lett friste der.

W

mona.z sa...

Nydelige "glamputer" og vakker trollhassel. KID er virkelig bra, jeg bor nær Bergen, og har tilgang på en mengde interiørbutikker, men havner ofte hos KID. Gode priser og hyggelig betjening:) Ha en god helg, klem fra Mona

Marianne Dragon Waagan sa...

Hei!
Så flotte og stemingsfulle bilder du har lagt ut:) Utrolig hvå små inngrepen kan gjøre, og det er jo det som er så gøy!!

Tusen takk for flott tilbakemelding på bildene, riktig arti er det:)) Stuebordet har jeg laga selv med noen enkle grep... noen vinkel -og flatjern, skruer og plank jeg fant under terassen.

Det var nok ikke meg du så på Namsos Storsenter forleden, men kunne ha vært. Er en del på KID og Black Design for å sondere terrenget, og noen ganger får noe bli med hjem:) De har noen superlekre kanggrekker på Black design som jeg bare MÅ ha...selvsagt i grønt:)

Ha en flott dag videre

Klem Marianne:)

Franske drømmer sa...

så utrolig fin blogg du har!
Jeg DIGGER stilen din!!

Og den store klokken på headeren din.. Sukk!!

Gleder meg til å følge deg videre!

Klem

Ann-Mari sa...

Å så artig, det ble kjempelekkert.Gleder meg til å følge med hva du finner på utover :)