torsdag 17. mars 2011

MED KID FÅ DET FINT..

Lunere preg på barkrakkene med disse hærlige saueskinnsfellene ifra KID interiør.

Denne store sølvskålen ifra KID  har fått plass  her på Kisten.

 Brikke i sølv


God dag i stua folkens !

 Hm.hm.. For min del er det slettes ingen god dag, da den velkjente influensaen  banket på døren, og tenke seg til  den spurdte ikke engang om lov  å få slippe inn:))
Tenkte slettes ikke den ville eller skulle det heller jeg da, etter å ha  blitt vaksinert  imot sånt celebert besøk.
Så med  hylende hoste  og  rennende nese blir det et aldri så lite feberhett innlegg herifra idag.

For dere har vel fått med at denne uken er det Vennesalg på KID interiør.
Ta med en venn og dere får begge 40% på alle varer.
Noe som iallefall vi interiørdamer vet å sette pris på og benytte oss av, enda noen dager igjen så jeg sier bare Løp og kjøp.

For min del hadde det nok blitt ca. 13-14 mil å løpt en vei, så med dagens form så må jeg nok desverre stå over denne gang :))

 Men med  disse som  ble med hjem   ifra mitt siste  besøk   på  KID,  så ble det så  FINT , synest dere ikke det da ?

Nå skal jeg  krype under dynen  igjen og får ta turen innom dere mine gode bloggvenner når formen blir bedre, om ikke så alt for lenge da håper jeg.

HA EN FIN TORSDAGSKVELD, tenk snart er helgen her igjen  :)

11 kommentarer:

mona.z sa...

Du har funnet mye fint på KID, (har noe av det samme selv;) Flott sølvskål og deilige sauefeller, de trengs i dette kalde vårværet. Ønsker deg god bedring, kryp under dynen og plei deg selv og basillene, klem fra Mona

-Kamilla- sa...

Flotte ting du har kjøpt :0) Var innom kid i går, men ble liksom ikke enig med meg selv... Så det ble ikke handlet noe der.
God bedring, håper du snart er oppe og går igjen!!
*Klem*
-Kamilla-

Unknown sa...

Nei men stakkars deg! Syk du da! Skynd deg å bli frisk!
Sant det, Kid har innimellom litt av hvert de, men nå er det full innkjøpsstopp hos meg. For kjøkken koster.. Ønsker deg god bedring.
KLem Anki

Elis lille rede sa...

Neimen, har du blitt syk? Så kjedelig:( Du får pleie deg selv, så du blir fort bra igjen. Så lekkert med de sølv-tingene! Er jo så typisk at jeg er blakk denne uka. Jaja, sånn er livet:P God-bedring-klem fra Eli.

Siv Toril sa...

Så fine ting du har funnet:) Takk for tips! De har masse fint på KID! Flott blogg har du også! Titter gjerne innom igjen! Godbedring til DEG! Klem

Tovepia sa...

Så flotte ting du viser her! Skulle vel vært en tur til Kid..
Ønsker deg virkelig god bedring!!! klem fra meg;)

Bettum Villa sa...

Så mange fine ting du har funnet!!

Har sett meg ut noen godbiter på Kid jeg også, men jeg må nok la det ligge. For her i huset er det midlertidig kjøpestopp til vi kommer ovanpå igjen. Utrolig kjedelig når det er salg her og der.
Ønsker deg god bedring.

Klem Madelén

Trollmora sa...

god bedring til deg! Håper du slipper å slite lenge med influensaen! Nå fikk jeg lyst til å rusle meg en tur på kid altså!

Lolita sa...

Hei, hei :)

Fine bilder av ett nydelig interiør <3

God bedrings klem fra Lolita :)

Maren - Vår lille verden sa...

woooow for en flott blogg du har!
Skikkelig kreativ;D
Første gang eg er her inne, men absolutt ikkjde den siste. Har lagt meg til som følger:D
Ha en fin fin helg:D
Hilsen Maren - Vår lille verden

Iselin - Heime hos Oss sa...

Lekker sølvskål!! :) ..generelt fine bilder forøvrig ;)