onsdag 14. desember 2011

Er å se på rom 123



Midtveis inn i Desember har jeg idag  valgt et innlegg som faktisk er helt fritt for Jul.

Fikk en forespørsel for ei tid tilbake av en journalist i rom 123, som hadde lest et innlegg her på bloggen min  om bruken av Washitape.

På klikk.no rom 123 dukket det opp et innlegg om de hotteste interiørtrender akkurat nå. Kan se det hele  HER 

Er jo morro med nye trender og denne tapen kan jo brukes på så mange ulike måter, så selvsagt måtte den prøves. Her  valgte de å vise hvordan jeg har brukt den på en enkel men samtidig dekorativ måte. Da ved å feste de tøffe bildene som fulgte med bladet tidligere i høst  morro at de valgte å ta med mitt bidrag:) 

Har du kastet  deg på den store  Washibølgen ?

Skal aldri si aldri, men tror ikke det vil bli den helt store bruken av denne trenden her hos meg fremover,  holder nok  med denne:)


                            Vi skrives  

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Så morro at du er i rom 123:-) Skjønner godt at interiørbladene begynner og få øynene opp for deg:-) Så kreativ og flink du er:-)

Jeg har ikke sansen for tapen, synes det er litt barnslig. Men ser den er populær til enkelte bloggere. Men en skal vel ikke like alt heller:-)

Her er energien fremdeles fraværende, så det er veldig lite som er gjort til jul. For og være ærlig så skal jeg være glad når jula er over. Gruer meg til jula i år,pga forskjellige ting.
Ha en fin kveld
Klem Synnøve

Anonym sa...

Så gøy Sissel! Stilig og kreativt av deg, men jeg kaster meg nok ikke på denne Washibølgen nei. Det må jo passe inn også ikke sant ;)
Håper du har det bra i disse førjulsdagene!
klem fra Laila

sisselastrid sa...

Kjekt å få bli med på Rom 123 då ;) Denne tapegreia er ikkje heilt min ting trur eg...syns det ser litt rotete ut... Men smaken er som baken - og godt er det!

Ha ein super kveld Sissel!

Klem frå Sissel Astrid <3

Elis lille rede sa...

Jeg synes det var litt tøft jeg, da.Morsomt at de kommenterte innlegget ditt. For en gangs skyld fikk du æren for noe du har gjort;) Aner ikke hvor jeg får kjøpt sånn tape. Kanskje de har på Panduro? Kunne godt tenkt meg å hatt noe sånt på badet over doen. Blir litt nakent med bare hvite fliser. Ha en fin kveld, Sissel! Klem fra Eli:)

Trollmora sa...

Så kult Sissel!!! :) Dette syns jeg var kjempearti!

Men du? Bare si fra om du vil jeg skal lage headder til deg... jeg gjør det gjerne :)