onsdag 15. august 2012

Finalist i Kid interiør sommerkonkurranse






Med dette bildet er jeg kommet med som finalist hos KID INTERIØR sin sommerkonkurranse.


Veldig overraskende og ikke minst utrolig morro D :)

Tilsammen 10 finalister  er blitt valgt ut  og deltar i avstemningen om det beste sommerinteriør-bildet.



Alle som deltar i avstemningen er med i en ekstratrekning av fem sommerpakker ifra Kid interiør.



Mitt bilde ligger som nr.9
Håper at dere er med og stemmer  det frem ;)
I så fall, tusen hjertelig takk for din stemme:)



Gå inn HER  for å se alle finalistene og stem på beste sommerinteriør-bildet.
Kan stemme helt frem til og med 30 august.



                          Sissel 







12 kommentarer:

Synnøve sa...

Skal inn og stemme:-)
Så morsomt og velfortjent Sissel
Klem

Linn sa...

Du har helt klart min stemme:) har stemt:) lykke til Sissel, krysser fingrene for deg:)
klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Gratulerer så masse, masse, masse med finaleplass... og lykke til:)
Har stemt på seg... så klart!:)

Ønsker deg flotte sensommerdager Sissel:)
Klemmer Marianne

Anonym sa...

Gratulerer med finaleplass Sissel!
Det er jo så flott hos deg!
Lykke til!
klem fra Laila

Unknown sa...

Så gøy!
Gratulerer;)
Jeg skal forte meg inn og stemme jeg:)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så gøy, dette fortjener du virkelig :)
Stemt så klart !

klem

Lonni´s Verden sa...

Nu har jeg været inde og stemme på dig. Det var et fint billede.
God dag til dig.
Klem Lonni

Black Feathers sa...

Åh så moro ;)
Lekkert ute på palle loungen din, sommerli og fint. Jeg hiver meg på og stemmer på deg ;)
Ha en flott dag ;)
Klem fra Eline ;)

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer så masse, masse. Kjempeartig å komme i finale da. Går inn og stemmer vet du :)
Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Stemmen er avgitt:D Krysser fingrene for deg:)

Unknown sa...

Flott Sissel!
Vell fortjent dette. skal inn å stemme på deg med det samme. Ta turen innom emg når du får tid da :)

Mine diller♥ sa...

Gratulerer - det er velfortjent:)
Første gang eg er innom her, og her har eg virkelig kost meg.

Ønsker deg ei strålende flott helg :)