søndag 27. januar 2013

Tid for KONTRASTER








De som følger bloggen min har nok fått med seg at jeg i fjor høst, fikk oppfyllt mitt ønske om egen kontordel.

Kan se mere i dette INNLEGGET  om hvordan det hele ble til.

Her er det de sorte / hvite kontraster som gjelder. 
Kontrastene som for min del alltid er  og blir en klar  favoritt :)

Faktisk så er det brukt min favorittmaling til å male hele dette rommet både tak og vegger, nemelig Lady supreme Finish.
For å få  inn kontraster også der, valgte jeg høyglanset sort maling på det gamle skapet.


 Stadig forandringer hos meg, så Pr. dags dato ser det sånn ut på kontoret.









Med en miks av gammelt og nytt fikk jeg satt det personlige preget også på dette rommet.



Gamle skatter i fra det gamle nedlagte postkontoret vårt, har da fått plass her.

Det RØDE stedsnavn - skiltet er den lille  fargepletten i rommet.








Til og med har alle de hærlige Interiør magasinene fått sin egen utstillingshylle :)

Til dette ble det gjenbruk av ei gammel avishylle.
For å passe inn fikk denne først  noen omganger med sort spraylakk.



Glad for at bestemmelsen endelig ble tatt og det til slutt ble et brukbart kontor/soverom av det FØR gamle rote - rommet :)


 Dette blir mitt bidrag i månedens NIB UTFORDRING     



                             Tid for kontraster 
        

                                  Sissel 


                              


2 kommentarer:

alexxis sa...

utrolig kult, du er så flink!!:)

Anonym sa...

Kjempestilig.:))
Håper du finner en skjenk,disse er populære så folk kaster seg over de så snart de blir lagt ut.
Flott uke til deg.
Klem Mette.