tirsdag 10. november 2009

NYSKAPET MED NISSENE...




Skapet er fint trukket innvendig med dekorativ tapet...Koselig disse små nissene...
Her er altså det Nye skapet mitt,som er bursdagsgaven ifra Handyman.Det eneste som har fått lov å komme på plass i dette foreløbig ,er de nyinnkjøpte Nissene mine.Fra jeg fikk sett dette skapet første gang,så kunne jeg liksom ikke glemme det,dette er jo litt spesielt og ikke den stilen som jeg har i hjemmet mitt ,tenker vel mange...Men skulle jeg altids finne en plass ,hvis at jeg ble eier av det!Så foreløbig har det blitt plassert ute i Rommet av stua der Hjemmebaren står.Er bare såå fornøyd med det,så tusen takk te Handyman!

8 kommentarer:

Linda sa...

Det var et utrolig fint skap du har fått deg!
Skjønner godt at du er fornøtd ja!
Sjarmerende nisser også.
Knallstilig det sølvbordet ditt!
Og det lille bordet mellom stolene ble mye finere hvitt!
Håper formen din er bedre.

Klem Linda

Hilde Heimdal sa...

Kjempefint skap :o) !!

Torilpia sa...

Skapet er jo kjempefint det :o) Søte nisser og nydelig "pynt" på toppen av skapet.

Ble bra med store bilder synes jeg da .. :o) Har vurdert den muspeker-snøen - men har stått over foreløpig. Mulig jeg blir "smitta" etterhvert ..

Ha ei fortsatt flott uke - klem!

MissMette sa...

Så søte sjarmerende nisser :o))
Takk for hilsen inne hos meg. Ja her ble det liv i stua, hehe... Godt å ha dyr rundt seg, sunt også
tror jeg... Ha en riktig fin dag, klem fra Mette

Anonym sa...

Fine nisser!! Hvor er de på øverste hylle fra?

Anonym sa...

Kjempeflott skap:)
Lekkert pynta:)

Ønsker deg en fin dag

Klem Nina

Synnøve sa...

Skapet er kjempefint. Så fint med tapet i bakveggen.
Nissene er søte. Nisser må en ha til jul:))

alexxis sa...

fint det skapet da:)
å så fint med snøen på sia di..