torsdag 27. mai 2010

BLOGGENQUET HOS TRØNDERAVISA

Har fått litt bedre utsikt mot sjøen ifra Vinterhagen,etter at det ble felt noen trær...

Som dere ser så mangler det enda noen HylleKnekter i vinduene her....


Et lite  bord har nå fått plass fremfor peisen og sittebenkene i Vinterhagen.

Ble oppringt av en journalist ifra TønderAvisa i går.Hadde da sett bloggen min og etter som han jobbet med en sak om bloggere ,så ble jeg da spurdt om å være med på denne.Så det syntest jeg hørtest spennende og gøy,så selvsagt så ble jeg med på det.TrønderAvisa er jo en en stor avis med et høyt opplag,så litt skummelt også da at det  kanskje vil være flere som oppdager min lille "anonyme" InteriørBlogg! Men selvsagt veldig morro,for dette er jo etter hvert blitt som en hobby for meg. Kommer på trykk i LørdagsBilaget Pluss,en gang ut i Juni...spennende....

10 kommentarer:

Precious Home sa...

Gratulerer! Utrolig morsomt å få "Cred" for bloggen!

Synnøve sa...

Gratulerer,skjønner at de har fått øynene opp for bloggen din. Så bra som den er.

Vinterhagen deres er bare så fin. Nydelig utsikt dere har:)
Klem

Precious Home sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

så speinnanes da,bli arti å sjå!!:)ann lisbeth

Lindas hus sa...

Kjempe gøy! Og vinterhagen din er kjempe fin! Blir spennende å lese om deg i avisen! Regner med at du legger ut link eller legger ut artikkelen for oss som bor her på østlandet;)

MissMette sa...

Gratulerer, så morro da :o) Blir spennende å se, blir artig :o) Syns du har en kjempeflott blogg, og som du sier så er det kanskje flere som oppdager den. Gleder meg... Ønsker deg en flott fredag og helg som kommer. Klem fra Mette

Bjørkely sa...

hei hei!
Du er jo på god vei til å bli kjendis nu :)
Den lykten var så flott, en slik kunne jeg ha tenkt meg

Torilpia sa...

Herlig!! Artig å få så mye oppmerksomhet ifht blogginga. Er jo skikkelig i vinden for tida du jo :o) Utrolig mye fint du har fått til i den tiden jeg har vært leser av bloggen din i alle fall og nå har jeg kost meg med maaange innlegg som har kommet i min bloggfri-periode i det siste.
Du er utrolig dyktig Sissel :o)

Er det ryggen som plager deg fortsatt? Så du hadde vært dårlig. Håper du har fine mai-dager allikevel. Stor klem fra Toril :o)

Huset i skogen sa...

Så utrolig fint dere har det i vinterhagen! Så trivelig det må være å sitter der nå når det er ruskevær og se ut mot sjøen.

Dumt vi ikke har trønderavisa da, må vel ta en tur til mormoren min for å se he he..må si fra da når du vet den kommer!

Ha en fin-fin helg:)

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh så mysigt och vilken underbar utsikt! Trevlig helg!