onsdag 19. mai 2010

DEKORATIVT MED BOKSER....?


Her brukt som oppbevaring av stearinlys og servietter


Heisann igjen !Her  har vi idag hatt et superfint vær med en nokså behagelig Temperatur.Men selv så har jeg ikke hatt den store nytten av Godværet,da det meste av denne dagen også er blitt tilbragt i sengen...Sånne dager som man helst ikke VIL ha,men når kroppen ikke tilsier noe annet så er det bare å krype under dynen...
For tiden er det jo så masse  forskjellige BOKSER og annet fint å få kjøpt ,som jeg synest er dekorativt å pynte opp med. Disse er forholdsvis nyinnkjøpt,og passet så fint i Uterommet.. Enten brukes de BARE som pynt eller de kan da også være kjekke å bruke som oppbevaring av forskjellige ting og tang!.Må vel innrømme at jeg nok har en svakhet for BOKSER ,SKILTER og BOKSTAVER ....som nok gjenspeiler seg her inne på bloggen.Men idag er det altså Bokser det gjelder....

Denne er med teksten HOME SWEET HOME

Og her med tilhørende BlomsterPotte...

Som her er blitt satt sammen med dette Garden Skiltet...
ØNKER DERE ALLE EN FORTSATT FIN KVELD!

7 kommentarer:

alexxis sa...

nice:)
det er så fint og pynte opp med bokstaver å sånt:))
god bedring mamma:O) klemz

Anonym sa...

Hei Daisy
Du er nok plassert i feil bloggroll her på NIB.
dette er ikke trend / moderne, men heller landstil / nostalgisk.
Det er bare å melde fra til Flittig-Lisene så flytter de deg dit du hører hjemme.

Daisys home sa...

SVAR til ANONYM ang. BLOGGROLLplassering! Tror nok at jeg SELV må være den som vet åssen Bloggroll jeg hører hjemme under.Du Anonyme har tydeligvis ikke fulgt med på min Blogg ,for hadde du gjort det så hadde du nok sett og fått med deg at jeg har en Mikset og blandet Stil,der hvor det også nok finnest en del som er ganske så Trendy/moderne!Så skal nok fortsette med å være i denne "rollen " også fremover!

Synnøve sa...

Herregud,så provosert jeg blir over anonym,går det an????Måtte lese det to ganger for og skjønne hva som sto. Noe så frekt og dumt.
Bra at du svarte anonym.ynnøve

Boksene dine var kjempefine.
Synd og høre at du har måtte holdet sengen i dag.

Klem S

Cathrine sa...

Heisann!
Hvordan går det med deg?
Skjønner ikke at de må være anonym for å si ting...Har som sagt tydeligvis ikke fulgt med på bloggen din..
Kjempefine bokser du har,hvor har du fått tak i disse?

Klem
Cathrine

Ingvild sa...

Hei

Ville bare si at bloggen din er kjempefin, en av de bedre jeg har sett . Boksene dine er bare nydelige , hvor har du kjøpt de?? skulle gjerne hatt noen slike selv. Og så til anonym, skal en først komme med kritikk burde denne personen stå frem med navn, utrolig dårlig å skrive slikt. . Blir bare så provosert av slike kommentarer.. Nei stå på bloggen din er bare helt fantastisk med mange gode tips og variert og vakkert interiør=)

Hilsen Ingvild

alexxis sa...

HERREGUD!!
anonym gjeit altså..haff.
folk som har lite å gjøre..som tydeligvis ikke har peiling på hva de snakker om..bare å le av..så tør de ikke å stå fram eller..bæææ.
gjeita har vel selv kunna tenkt seg det flotte hjemmet du har..
synes du er flink jeg..og en råå stil..me like!