tirsdag 27. juli 2010

TØFT MED TEKST !

Denne passet jo så fint til  "Champis-Jenta"......Datra ALEXXIS
Koselig liten Krukke....
Liten Mugge også med passende Tekst...og med tilhørende kopp...Blikkfang på kjøkkenet!
Disse hvite "kruseFiksene" var jeg så heldig å komme over på en helt super Interiørbutikk i Østersund! Og gjett om de fikk bli med hjem i shoppingPosen.De kommer ifra SIA  og er laget med forskjellige Sorte tekster som dekor.Det passer jo helt perfekt for meg ,da dilla på Stickers,veggord er helt min greie....
Fikk sett i en del butikker da vi var I Østersund ,men fant fort ut hva som  var FavorittButikken,og den ligger i Prestgatan 45....GÅgatan....Gjett om det ble noen turer dit da?....Øynene Løp Formelig Løpsk..hi..hi...
Derfor ble det en aldri så liten BloggePause ,men håper å få oppdatert etter hvert ,og ta en titt inn hos dere! Og kanskje så har jeg mere å vise  ifra ShoppingPosen.......?

6 kommentarer:

Fossestua sa...

De passet som hånd i hanske hos deg! Skjønner godt de ramlet oppi handleposen :)

alexxis sa...

tusen takk for den,var sååå fin:))
knall stilig alle sammen:)

Synnøve sa...

Du har en nydelig datter, Sissel.

Skjønner godt at de måtte bare bli med hjem.

Klem

Synnøve sa...

Du har en nydelig datter, Sissel.

Skjønner godt at de måtte bare bli med hjem.

Klem

Anonym sa...

dri stilige allesammen,ha en fin dag!!ann lisbeth

Roka Design sa...

Heisann:)

Du har vunnet i min konkurranse:):)
Send meg en mail med adressen din slik at jeg kan få sendt deg wallstickeren:)
Klem fra Kari:)