torsdag 23. desember 2010

GOD JUL !

JuleStemning i Baren...

 Trearmet Gammel  Lysestake i Sølv, som alltid ble brukt på JuleBordet i barndomshjemmet mitt..


Omsider er det blitt  Kvelden FØR kvelden og Julefreden har senket seg over heimen.
Juletreet er forlengst pyntet og her inne i baren er det  heller ikke noe unntak.

 Der står Selveste Nissefar  i heldig posisjon  og Skuer ...Denne er forresten 100% hjemmelaget av min søster, og  taes frem til hver Jul og har etter hvert fått sin faste plass her i Hjemmebaren.

Blir vel sånn at enkelte ting får komme frem år etter  år..Og noe må vike plassen for noe nytt.

Med filmen "Hjelp det er Juleferie" på tv3 og hjemmelaget pizza så er da også Julestemningen kommet sigende etter hvert.
 Så kos dere folkens og jeg vil med dette

ØNSKE DERE ALLE EI RIKTIG GOD JUL !

7 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Ja, her var det jul i stua!Vakkert pyntet hos deg!
Ønsker deg en riktig god og fredfull julehelg!:)

Oss på Tverråmoen sa...

Ønsker deg & dine ei riktig god jul:)
Klem

Havfruen sa...

Riktig god jul Sissel:) Herlig julestemning hos deg, nissefar var stilig:)
Kos dere, juleklem fra meg:)

Anonym sa...

ønske dæ å dine å ei riktig god jul,fra oss nedåver.stor juleklem!!

MissMette sa...

Hei Sissel, tusen takk for koselig hilsen ♥ Ønsker deg også en riktig God Jul ♥ og takk for herlige og flotte innlegg fra deg… Gleder meg til å følge deg i året som kommer. Kos deg masse sammen med familien, venner og de du har rundt deg… Stor klem fra Mette

home 4us sa...

Ønsker deg en riktig god jul!

Kjempefin nissefar. Koselig med hjemmelaget synes jeg.

Bettum Villa sa...

Heisann!
Måtte bare stikke innom for å ønske deg og dine en herlig romjul og godt nytt år.
Takk for et flott bloggår! Du er så ei god bloggvenn ;)

Klem Madelén