mandag 20. desember 2010

SE SKAPET FØR - ETTER

Skapet Før - Etter  Oppussing




Se hvilken forskjell det ble da dette skapet fikk en real Oppussing !
 Etter å ha stått borgjemt så fikk det det nå komme frem i dagslyset igjen. Og det fortjener det virkelig for dette ble skikkelig lekkert.

Overflaten på dette skapet var vokset, så etter å ha gjennomgått en real pusseprosses ble det Grunnet med HefteGrunning.  Deretter ble det brukt rull og malt med Hvit  Bengalack Glans 90, dette for å få den Glansete looken.

Prikken over Ien ble her en Mønstret Tapet i Sølv/ hvitt ,som ble lagt bak i skapet.
Og det er   Datra     som  skal ha creds for denne Makeovern.

Ho har nok arvet  moren sin der ja, når det gjelder  interiør. Og  er  veldig interessert i alt det som har med Interiør og Oppussing å gjøre.Noe da  selvsagt hjemmet hennes bærer preg av !
Bare ta en titt inn  HER   som jeg sier det ...Som tatt ut av et InteriørMagasin.

 Tenke seg til at det  er  Kun noen få dager igjen til selveste juleaften! Om det er stress ? 
Neida med skuldrene godt senket skal snart  Julefreden få senke seg over  Daisys home, men er ikke helt i Mål enda. Er det flere med meg ?

Ha en fortsatt Glitrende Førjulstid !



  

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Sissel:)
Ja da er ikke i mål her i huset heller! Regner, eller håper å få unna det meste de neste to dagene så julefreden kan komme lillejulaften.
Skapet ble veldig fint i hvitt!
Imponert over datteren din ja!!
Skal ta turen inn til henne å titte;)
klem Laila

Lykkeliten sa...

Nydelig♥
Har en del bombay-møbler selv, og har tenkt tanken på om at kanskje noe av det skulle fått ny drakt... Men har blitt med tanken siden jeg regner med det var litt av en pussejobb?!
Det ble utrolig fint, og den tapeten var lekker!!!
Vi har vært ferdig med mat,drikke og gaver en god stund nå. Men likevel merker jeg presset:) Det er alltid så masse som må gjøres/ordnes, så mange å møte osv de siste dagene rett før den store dagen;)

Håper du får en avstressende uke!
Klem

Fossestua sa...

Rålekkert!!!! Kunne godt tenkt meg et sånn bombayskap jeg også! Ferdig pimpet vel å merke, hihi :)
Laaaangt ifra ferdig med med hverken julevasken eller gavene! Begynner kanskje å haste? Det går nok bra uansett :)
Håper dere får ei fin julefeiring :)
Klem fra Lise

FruLykke sa...

Hei.
Skapet ble flott i hvit.
Så herlig at alt det gammle blir "nytt" med noen strøk maling.

Din datter hadde en flott stue, stilen er nok lik sin mor ;)

Sov godt.
Klem Annie

Manne's hverdag sa...

SKAPET BLE KJEMPEFINT - LEKKER TAPET!!!

Ha en fortsatt fin førjulstid.

Hilsen
Marianne

Havfruen sa...

For en forskjell!! Klart dette måtte fram i lyset igjen:) Så her har du brukt bengalack...så jo virkelig flott ut. Jeg har ikke kommet igang med skjenken enda..men det blir:)
Lite stress her å...har det meste unde kontroll..tror jeg:)
Har fri idag, nå skal jeg tenne opp, fyh det er kaldt!!
Ha en fin dag Sissel, klem fra meg:)

Hanne sa...

For en flott blogg du har! Fant deg pga Magnhild med antiblggen.Nå har jeglagt deg til favoritt! Her var mye inspirasjon! Ha en fin kveld!

Tovepia sa...

Det ble jo aldeles nydelig!! Godt at slike skatter for et nytt liv.
Må inn å se hos dattera di også;)

Jeg ønsker deg og dine ei trivelig jul! Kos deg masse og takk for hyggelig og inspirerende bekjentskap i året som går mot slutten!
Juleklem fra meg;)

Bjørkely sa...

heia!
Ville bare ønske deg og dine en
GOD JUL! :)
Skapet ble lekkert!

Anonym sa...

Hei:)
så fint skapet ble.dette kan du virkelig:)
En forsinket god jul hilsen fra meg får du på tampen av denne jula:):)håper du får et godt nyttår og at de vemmelige som mobber holder seg unna.det må gå an å oppføre seg som voksne og slutte å slenge dritt om andre og passe på seg selv i stedet for-
Stå på Sissel.jeg digger deg:):):):)-klemme på-