tirsdag 12. april 2011

SNIKTITT PÅ VÅGAL MINIMAKEOVER AV VASKEROMMET..

Her er stuegulvet tatt ibruk for å legge tapet på skapdørene...



Heisann :)   Dette ble Tapeten som ble valgt og som nå er tatt ibruk til minimakeovern av  vaskerommet. Denne hadde gjemt seg unna innerst inne i skapet og var  derfor  ikke med i forrige innlegget.
 Men valget falt på denne  og jeg som  slettes ikke liker fargen lilla :))
Ikke BARE, bare  det sorte, hvite og sølv , her skal det prøves noe annet...I fare for  å bli for KJEDELIG?
Neida, ikke akkurat av den grunn  men i et sånt lite rom er det morro å prøve ut noe som jeg IKKE ville gjort eksp. på stua.

 Hvem kunne trudd at jeg overhodet ville bruke en sånn fargekombinasjon her, så nå MÅ jeg vel bare like den enten jeg vil eller ikke :)  Men ikke så alt for knall lillafarge og   Heldigvis er det både  rosa og ikke minst  sort i den også da.
 Etter  som gulvet også skal males  så ble det denne tapeten som matchet best til fargen som ble valgt å bruke der og  DEN skal jeg komme tilbake til senere...

 Har nok datra å takke for   valget og leggingen av tapeten,   som blant annnet brukes  på   skapdørene som  hører til på vaskerommet.

En vågal makeover tror jeg kanskje at dette blir, men den som intet våger ......

Tusen takk til dere som legger igjen hyggelige kommentarer og mailer, dere er bare så supersøte og gjør bloggingen ekstra, ekstra kos :)

6 kommentarer:

Besta sa...

Gleder meg til å se makeoveren:) Syntes tapeten var fin, jeg er heller ikke så begeistret for lille men denne var lys og fin.
ha en fin kveld.
klem fra marilyn

mona.z sa...

Vakkert tapet:) Jeg misunner deg virkelig som har et vaskerom å pynte på. Mitt vaskerom er i kjelleren, og har ikke forandret seg siden huset var nytt (på 50 tallet). Det vil aldri komme på bloggen min. Spreke gladfarger på Ricesakene dine, kom virkelig i vårsnartsommerstemning:)

Tovepia sa...

Likte fargeklatten lilla/rosa jeg, men jeg er glad i denne fargen:)
Gleder meg til å se; klem fra meg;)

Fossestua sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet :) Et kjedelig valg av tapet, var det ihverfall ikke ;) Men det hadde jeg ikke ventet av deg heller, fnis :) Er kjempemoro å se på alt det spreke du finner på selv om stilen min er totalt forskjellig fra din :)
Ha en fin kveld. Nå er det straks Fruene på tv :)
Klem fra Lise

Elis lille rede sa...

Jaaaa! Det blir bra! Det er jo nettopp på et rom som vaskerommet man kan ta litt sjanser. Der oppholder man seg ikke så lenge av gangen, og rekker ikke å bli så fort lei av sterke farver. Bare fint med knallfarver på et så kjedelig men akk så praktisk rom. Har vaskemaskin på badet jeg, og der er det hvite fliser, men jeg har så lyst på tapet på gjestedoen nede. Og en vegg i stua....;) Første som skjer nå er maling av nattbord og kommode på soverom. De er hvite med furutopp. Uæææææh. Jeg vil ha mørkegrå! Bilder kommer, bare jeg får satt igang. Klem fra Eli.

MissMette sa...

Spennende :) Tror dette kan bli kjempefint, jeg liker lilla veldig godt - og syns det er kanll stilig sammen med sort :) Ønsker deg en fin kveld videre, så titter jeg innom igjen snart. Klem fra Mette