torsdag 15. september 2011

FUNN AV GAMLE POSTHYLLER ......




Se hva jeg har funnet  her ...to nokså gamle men fortsatt flotte Posthyller.
En liten " linselus " har sneket seg med ...for her oppe på Jacuzzien er yndlingsplassen til "Gorrin" vår.

Disse er nok en god del eldre og bitte litt annerledes  enn den som ble til SKOHYLLE  
  Kan tydelig sees på den som har den spesielle  grønnfargen, som da ble brukt på det meste av møbler i gammel tid. 
Den andre er i ubehandlet trevirke og er rett og slett helt råstilig sånn som den er.  
Fulle av skitt og støv  var de også , så her står de til tørke etter å  ha blitt grundig   vasket.

 For ca. to år siden så blogget jeg  DETTE  innlegget om den hundreårige historien til det lille postkontoret vårt.
 Morro er det   at disse  saker og ting  er blitt såpass godt tatt vare på :)






 Tenke seg til at jeg brukte ...eller iallefall skulle bruke denne postluen :))

Litt forandring har nok skjedd med disse uniformene også i årenes løp...men morro å faktisk ha gjemt på denne.


Som dere sikkert skjønner så er det noe på gang, og dette er jeg skikkelig spent på resultatet av.
 For at det foreløbig er planer for iallefall en av disse...det er jeg sikker på.


Den som venter får se

16 kommentarer:

Tovepia sa...

Regner med disse posthyllene får et flott liv hos deg..gleder meg til å se!!
klem fra mæ;)

sisselastrid sa...

Spennande :) Gledar meg til å sjå korleis dei blir! Klem frå Sissel

ARKinterior sa...

Ååå så heldig. Disse var skikkelig fine!
Fin helg til deg

Janne sa...

God morgen!
Du finner stadig "nye" ting du kan få tryllet litt med:) Blir spent å se.
Stilig den ramma du har laget til gutterommeet og kan tenke han blir i 100 etter å henge ting der:)
Ha en fin dag og god helg!
Klem fra Janne

Elis lille rede sa...

Du vet å skape spenning i hverdagen, Sissel;) Er såååå klar for nye ideer, så kom med dem, hehe. Ha en toppers dag og en fin helg! Klem fra Eli:)

Trollmora sa...

åh åh åh den store der skulle jeg fått kloa i altså! Gurimalla! Sukk. . . Nå er jeg spent på hva du lager av den! Tenk så perfekt den ville vært å ha tøy og sysaker i! Men du har vel en helt annen ide om jeg kjenner deg rett :) Hihi

ide-puffen sa...

Så heldig du er. Bra pusen lå ved siden av for jeg trodde først det var settekasser he he he. Spennende å se hva du finner på. Jeg har et gammelt postskap/benk (50tallet) Den har jeg alle kreativitetssmåtingene mine i. Flott du har tatt vare på luen. Før i tiden var de erverdig dresset opp og ikke bare i rød og grønn t-skjorte nei. Har du ikke en slik postskinnveske da? Det kunne jeg tenkt meg.
Her regner det.... ja altså i dag også, men vi sutritj for det :)
Klem
Randi

Husmusa Cathrine sa...

Venter i spenning på resultatet :) Gleder meg :)
God fredag.

Oss på Tverråmoen sa...

Blir spennende å se resultatet :) Masse kreativitet hos deg :)

Ha ei herlig helg.
Klem

sylvia sa...

hei,
men å kjekt å finne sånne da, dette blir nok noe lekkert hos deg,
gleder meg å se,
ha en fin helg,
klem fra sylvia

alexxis sa...

blir spennende å se:)

toves sammensurium sa...

Jojo,en av våre pusse ligger på samme sted hos oss og føler seg nok som dronninga på Haugen der:)
Så flotte hyller du har funnet,blir nok bra!
Toveklem:)

Synnøve sa...

Venter i spenning på at du skal vise hva du har gjort med de:-)

Her er det 3gr,så vi får vel den første frost natta i natt

Klem Synnøve

Torilpia sa...

Å .. spennende .. :o) Man får nå aldri nok av plass til å lagre ting og tang - eller sette frem pynt og stæsj på .. Tenk på alt man ville fått plass til inne i de der .. :o)

Håper du har en flott helg og får ladet batteriene for en ny uke .. stor klem fra Toril :o)

Pia Maria sa...

Spennende =D Det får nok et flott nytt utseende av deg =) Ha en fin søndagskveld.

Pia

Unknown sa...

Ååå så spennende. Må si jeg er en smule misunnelig på disse lagrene du har av alt mulig spennende og gammelt. Klem Anki